Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har aldrig besøgt hende, men hvis det er hende, der bor i/nær Holbæk, har jeg kun læst overstrømmende anmeldelser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Knajten

Hej ærede eroguide brugere.

Er der nogle der har erfaringer med hende :

http://www.sexpiger.dk/thailadyen

Så vil jeg sætte pris på at høre om jeres oplevelser.

Jeg har besøgt hende 2 gange i Jylland og det var en utrolig lækker oplevelse

først en omgang på luftmadressen hvor hun sæber dig ind og glider overalt rundt på din krop

Så binde drille lege hvor hun f eks putter kugler op i missen

og popper dem ud forand dine øjne..

Men du får ingen fisse og ingen blowjob, Kun Svensk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for en del år siden (5-6 år) i Århus. Billederne er iøvrigt de samme idag som dengang. Da passede de fint med virkeligheden og de gør måske stadigt.

Jeg kan huske jeg ikke var helt så imponeret som mange andre på forskellige boards, var på det tidspunkt. Det var på ingen måde en "banke hovedet ned i rattet" oplevelse, men heller ikke super så fik den aldrig gentaget.

Jeg kan iøvrigt ikke huske en eneste decideret dårlig anmeldelse af hende, men det har jo nok været en enkelt eller to.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Jeg besøgte hende for en del år siden (5-6 år) i Århus. Billederne er iøvrigt de samme idag som dengang. Da passede de fint med virkeligheden og de gør måske stadigt.

Hun skriver selv, at hun er 41 år gammel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...