Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har aldrig besøgt hende, men hvis det er hende, der bor i/nær Holbæk, har jeg kun læst overstrømmende anmeldelser

Skrevet

Hej Male31

Hende kan du roligt besøge. Hun er fræk,flot og nærværende, og hun giver en god body2body.

Skrevet

Hej ærede eroguide brugere.

Er der nogle der har erfaringer med hende :

http://www.sexpiger.dk/thailadyen

Så vil jeg sætte pris på at høre om jeres oplevelser.

Jeg har besøgt hende 2 gange i Jylland og det var en utrolig lækker oplevelse

først en omgang på luftmadressen hvor hun sæber dig ind og glider overalt rundt på din krop

Så binde drille lege hvor hun f eks putter kugler op i missen

og popper dem ud forand dine øjne..

Men du får ingen fisse og ingen blowjob, Kun Svensk

Skrevet

Jeg besøgte hende for en del år siden (5-6 år) i Århus. Billederne er iøvrigt de samme idag som dengang. Da passede de fint med virkeligheden og de gør måske stadigt.

Jeg kan huske jeg ikke var helt så imponeret som mange andre på forskellige boards, var på det tidspunkt. Det var på ingen måde en "banke hovedet ned i rattet" oplevelse, men heller ikke super så fik den aldrig gentaget.

Jeg kan iøvrigt ikke huske en eneste decideret dårlig anmeldelse af hende, men det har jo nok været en enkelt eller to.

Skrevet

Skulle denne tråd ikke flyttes til "Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København"?

Skrevet

Jeg besøgte hende for en del år siden (5-6 år) i Århus. Billederne er iøvrigt de samme idag som dengang. Da passede de fint med virkeligheden og de gør måske stadigt.

Hun skriver selv, at hun er 41 år gammel.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.