Hop til indhold
Gentle-Lover

Padborg - Moden og kysseglad pige søges

Recommended Posts

Mojn

Det virkede forrygende, sidst jeg bad om anbefalinger ;)

Så nu prøver jeg igen....

Jeg søger en moden, kysseglad pige som også tænder på GFE.  Gerne her i grænselandet :D

 

Redigeret af Gentle-Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er der en pige syd for grænsen noget for dig, hun er på poppen.de . Det er lidt kompliceret, da du skal registrere dig der (dog gratis), og så kan hun være lidt vanskeligt at få fat i, da hun har et fuldtidsjob og kun er lejlighedsvis at træffe. Men hun svarer altid på mail.

https://www.poppen.de/p/kurtisahne70

Når du er logget ind, kan du se lidt af hendes billeder.

En ikke særligt høj, lidt rund pige, i starten / midten af 40'erne, kort mørkt hår  -  yderst servicemindet og rimelige priser, og kan være ret fantasifuld :-).

Hun er både til de lidt mere avancerede lege (som jeg ingen erfaringer / interesser har med), men bestemt også til GFE, har besøgt hende flere gange, og er altid kørt meget glad derfra. Da jeg har kendt hende i mange år efterhånden, har vi en speciel modus mht. hvor et møde finder sted, ellers er det vist noget med at hun vil mødes et neutralt sted og så kan du (og hende) tage den derfra. Hun bor noget sydøst for Flensburg.

/sydvinden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mojn sydvinden,

Tak for svar og dit velmenende tip ;)

Jeg har ageret på det tyske marked i snart 30 år B) så syd for grænsen har jeg ingen problemer med at finde den rette GP ;)

Jeg er også hos poppen.de og har været der i 12-13 år tænker jeg. 

Og jo.. Jeg kender godt T. vi har mødtes mange gange, allerede fra dengang hun kaldte dig Bunshasenord -_-

Og efter en uforglemmelig oplevelse med en dansk GP, nemlig dejlig Yara :wub: kunne jeg godt tænke mig mere af det danske ;) men det har altid været svært her i grænselandet.  Det er jo bla derfor det er 1 af grundene man drager til Flensborg B)

Men endnu engang tak for svar sydvinden. Ha’ en go’ weekend. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...