Hop til indhold
friskmus

Be, Bee, Beer, eller Bea - Vejle fredericia herning?

Recommended Posts

Nogen som kan hjælpe med hvem det er man skal vælge af disse?

Jeg har læst et utal af gode anmeldelser om Bee og tror nok Bea? (Vejle og Fredericia)

Nu skulle Bee være i vejle og hun får god kritik, men er det samme pige som er i Herning og Fredericia med samme eller noget nær samme navn...?

jeg prøvede at søge på AL på Bee og så kommer der en del forskellige frem med Be, Bee, Bea, Beer ?

Nogen som kan oplyse hvem det er der får de gode anmeldelser her mener det er fra Vejle og Fredericia der har været meget godt fra med de navne (jeg kan ikke helt finde ud af hvem er hvem) jeg har kun styr på at heng heng (https://annoncelight.dk/showad/267215) har æren af den ene BEE pt. (er der kun hende eller hvem er de/den anden?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beer er i Vejle - En anden Beer i Fredericia. Igen en anden Beer er i Herning området.

Bee er Fredericia. Smag og behag - de er alle gode bud - Bortset fra Beer i Fredericia - hende kender jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...