Hop til indhold
Guest Eron

Super søde og frække Nati

Recommended Posts

Guest Eron

Nati har flere anmeldelser og er ved at være en fast del af den københavnske GP park.

Det har været noget tid siden, jeg har været med hende, men er blevet mere og mere til nogle jeg kender og ved giver en super service.

Hun har aldrig skuffet og det var med spænding jeg mødte hende i går. Og Wow en oplevelse - på en måde helt nede på jorden og på den anden side helt oppe i himmelen. Tungekys og super fransk er min store preference og så GFE - Nati tilbyder lige præcis det til fulde - de skønneste tunge kys - og nok af dem. Og så bare en meget fin kemi imellem os, næsten kærlig kunne man sige. Ned at ligge på sengen og her gik hun til den med dybe blow med gagging lyde. Den forsvinde nemlig ikke helt, men så kommer der de der frække pik mod hals lyde - det tænder jeg vildt på. Mere kys mens hun giver skønt handjob - og måtte bare kneppe hende.
Lidt inde i kneppe seancen siger hun, 'you dont use to have sex, what happen?' og skønt hun kan huske hvad jeg ønskede tidligere, så føler jeg mig set - ja.... ved det ikke lige, er sku begyndt at kunne holde kondomet ud. 

Missionær.... hvor jeg gav den gas hvilket hun syntes at nyde og en fantastisk ridetur med direkte adgang til hendes nye bryster, som jeg klart er fan af, sidder flot og er dejlig bløde..... så ville jeg bare gerne have mere blow - intet problem. gag gag - Og sprøjtede dejligt  ud over det hele, meget - hun er god til at blive ved en når man kommer og ikke bare skynde sig efter vådservietten - wow en orgasme, den varede nogle minutter, efterskælvet taget i betragtning - jeg kommer så meget igen.

Hendes service er helt i top, og hendes sødme er fantastisk, hvis man flirter lidt med hende. Hun er ret lækker, knepper super fint og giver et dejligt gag økoblow - og hendes kys .... århh.
Eneste lille minus er, at hun ikke er super stærk til engelsk, men ingen problemer med den nødvendige kommunikation.

Så er hun super prisstræk - 800 for en halv med det hele - det er fundet for de penge

Hun er på et nyt ret fint sted på Frederiksberg, Roskildevej skriver hun selv, ikke så langt fra Zoo. Nemt at parkerer og diskret ind i til baghuset, ringe på, og ind.

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Joey skrev, Lige nu:

1.000 tak for en god anmeldelse :)

Et lille spørgsmål - ligger Nati’ s sted diskret?

på forhånd tak

ved ikke om du lige så min tilføjelse angående stedet - syntes det er super diskret - nemlig i baggården, et lille baghus - ringe på og hurtig lukke op

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 10 minutter siden:

ved ikke om du lige så min tilføjelse angående stedet - syntes det er super diskret - nemlig i baggården, et lille baghus - ringe på og hurtig lukke op

Mange tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 10 minutter siden:

ved ikke om du lige så min tilføjelse angående stedet - syntes det er super diskret - nemlig i baggården, et lille baghus - ringe på og hurtig lukke op

Mange tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 4 timer siden:

Nati har flere anmeldelser og er ved at være en fast del af den københavnske GP park.

Det har været noget tid siden, jeg har været med hende, men er blevet mere og mere til nogle jeg kender og ved giver en super service.

Hun har aldrig skuffet og det var med spænding jeg mødte hende i går. Og Wow en oplevelse - på en måde helt nede på jorden og på den anden side helt oppe i himmelen. Tungekys og super fransk er min store preference og så GFE - Nati tilbyder lige præcis det til fulde - de skønneste tunge kys - og nok af dem. Og så bare en meget fin kemi imellem os, næsten kærlig kunne man sige. Ned at ligge på sengen og her gik hun til den med dybe blow med gagging lyde. Den forsvinde nemlig ikke helt, men så kommer der de der frække pik mod hals lyde - det tænder jeg vildt på. Mere kys mens hun giver skønt handjob - og måtte bare kneppe hende.
Lidt inde i kneppe seancen siger hun, 'you dont use to have sex, what happen?' og skønt hun kan huske hvad jeg ønskede tidligere, så føler jeg mig set - ja.... ved det ikke lige, er sku begyndt at kunne holde kondomet ud. 

Missionær.... hvor jeg gav den gas hvilket hun syntes at nyde og en fantastisk ridetur med direkte adgang til hendes nye bryster, som jeg klart er fan af, sidder flot og er dejlig bløde..... så ville jeg bare gerne have mere blow - intet problem. gag gag - Og sprøjtede dejligt  ud over det hele, meget - hun er god til at blive ved en når man kommer og ikke bare skynde sig efter vådservietten - wow en orgasme, den varede nogle minutter, efterskælvet taget i betragtning - jeg kommer så meget igen.

Hendes service er helt i top, og hendes sødme er fantastisk, hvis man flirter lidt med hende. Hun er ret lækker, knepper super fint og giver et dejligt gag økoblow - og hendes kys .... århh.
Eneste lille minus er, at hun ikke er super stærk til engelsk, men ingen problemer med den nødvendige kommunikation.

Så er hun super prisstræk - 800 for en halv med det hele - det er fundet for de penge

Hun er på et nyt ret fint sted på Frederiksberg, Roskildevej skriver hun selv, ikke så langt fra Zoo. Nemt at parkerer og diskret ind i til baghuset, ringe på, og ind.

Hold da kæft en fed anmeldelse :rolleyes::P:D<3<3B)

Lady's and gentleman,,, 

He is back,,,

the one and Only,, 

The King of Copenhagen,,, 

Mr. Ironman ===alias Eron 

Og nu MED, gummi 

Yummi Yummi,,,, på med gummi,, ha ha 

Super takker for endnu en konge anmeldelse,,,

Kærligst Din lidt tossede  tjener, lillebror, fætter, brother in crime,   ,,, Hunter  B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron

@Hunting for beaver du er for sjov - lad os kneppe Tina sammen snart og derefter Nati og derefter Sabrina og derefter Laura og derefter Camilla og derefter Jessica Serano og derefter hinanden fordi vi ikke har råd til andet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Hunting for beaver skrev, for 10 minutter siden:

@Eron du er sjovere

Skal jeg så være kvinde i forholdet i de lige uger,,  ;)

Det kunne godt ske at jeg så liiiige har migræne hele ugen,, ha ha 

Beaver, Hunter min ven,  vi skal passe på den ikke stikker af for os, og afsporer anmeldelsen af denne meget skønne Polske godte - der yder formidable velvære for sarte herrer som os.

Faktisk burde glædes pige faget fratages alt skyld og nedværdigelse.... og ophøjes til noget sublimt  - de yder den mest fantastiske service til er meget følsomt område hos maden - Gud bevare  Glædes pigerne og deres ærefulde erhverv og sublime service. 

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du har helt ret ven, det var lidt off topic,, 

Dog svært nogengange når man blir opstemt,, 

Jeg har skrevet Nati ind på. min bucket list nu,, opgav den anden to do liste den var alt for lang alligevel ;)

Jeg skal nok anm. Nati hvis jeg kommer forbi hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...