Diller1992 7 Skrevet 3. Februar, 2019 Hvor får man det bedste handjob henne ? Gerne i Århus området Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gentle94 Skrevet 3. Februar, 2019 Prøv at spørg din højre hånd og hvis den ikke gider, så spørg din venstre hånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 4. Februar, 2019 ......and if you want it to feel like someone else is giving you a handjob. Just sit on your hand untill it falls asleep before you start. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mcfjotte Skrevet 4. Februar, 2019 Var det svar du kunne bruge.... HJ har været diskuteret tidligere, og vi mænd foretrækker det udført forskelligt. Så hvad tænker du er et godt HJ? Jeg springer gerne HJ over... syntes det er lidt spildt og kan til en hvis udstrækning klare det selv Jeg har en tendens til at nævne det samme sted, det må I bære over med. Men det er også der jeg får de bedste oplevelser. App på Langenæs i Århus giver et blidt og dejligt HJ hvor hendes fingrene også går på opdagelse . Er du mere til hurtige ryk, finder du det nok bedre andre steder. Jeg mindes at hr 8000 også har fremhævet hendes glimrende HJ. God jagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg