Fiesta 68 Skrevet 3. Februar, 2019 (edited) Jeg synes det er blevet et problem, at finde et godt natursut i flensborg. Pigerne er åbenbart bange for bøde, eller noget. Går jeg de forkerte steder i FL? Er det bedre i Hamborg eller Berlin? Redigeret 3. Februar, 2019 af Fiesta stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. Februar, 2019 Tja pigerne er bange for at få bøder hvis det opdages at de sælger natursut, det er blevet ulovligt i “Germanien” at sælge et gummifrit blæs.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 200 Skrevet 3. Februar, 2019 Korrekt, sut - og det der er være :-) - er ikke længere lovligt og har ikke været det i et stykke tid. Derfor vil det også være svært at finde en pige der ligefrem reklamerer med det, på div. tyske fora bliver der til gengæld tit henvist til piger i bl.a. Danmark, hvor det stadigvæk kan lade sig gøre. Men - og uanset den (altid) verserende diskussion, om det nu er forsvarligt - kan det stadigvæk opleves i Tyskland, omendt nu nok kun hos piger som kender en, og hvor de er sikre på, at der opstår en uønsket situation ... :-) Mit råd ville være, at du spørger din foretrukne pige ganske diskret hvis du har lyst til "FO" ... og med "diskret" mener jeg ikke i telefonen eller per SMS ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 4. Februar, 2019 sydvinden skrev, for 3 timer siden: omendt nu nok kun hos piger som kender en, og hvor de er sikre på, at der opstår en uønsket situation ... Fransk natur har de fleste piger i Tyskland nu på menuen - især, hvis man spørger til det - men hos de fleste koster det ekstra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg