Hop til indhold
lovebuen

massage sted søges..

Recommended Posts

Min krop trænger squ til lidt omsorg har kørt den hårdt og derfor kan det ikke passe at der ikke er nogle som kender sådan et sted som jeg søger.

Det som Jeg er ude efter et sted hvor man kan få en gang dejlig og lækker massage, om det skal være olie, creme eller nuru gel.. tantra er for mig lige meget bare det er godt og dejlig frækt..

Så kom med nogle forslag til det..

Og det er i det mørke jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis du vil have rigtig thaimassage - olie- og derefter alt det søde, så kan jeg kun sige Hedemannnsgade 4, 8000 Århus C. Der er sikkert andre steder, men her er den sikker. Spørg efter indehaveren. Ikke helt ung og sprød, men ca 35 og meget meget varm, flot og indfølende. Som altid med thaisteder/piger. Det du yder, får du 10 fold igen. Vær høflig, sød, rar, kærlig og så nyd returkommisionen.

Hvis du kun vil have massage som er overordentlig fantastisk god, så er der Tiptiltå i Skejbycentret, og WatPo i Løgten/Skødstrup. Begge lige i udkanten af Århus , og her er sgu ikk så mørkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...