Hop til indhold
Wranglerman

Nogen der har besøgt 'Yasmin efterlyser sperm'

Recommended Posts

Jeg prøvede at få en aftale på plads igår.
Ringede op til nummeret hvor der var telefonsvarer på. Skriver så en sms, hvorefter jeg fik anvist adresse og vi blev enige om tid ca 35 minutter efter.
Vel fremme skrev jeg igen. Nu var hun var så 20 minutter forsinket pga chaufføren... Det kunne hun jo godt have skrevet undervejs :-(. Jeg bad hende skrive når hun ville være der; og så ventede jeg de yderligere 20 minutter i bilen. 20 minutter efter skriver hun, at hun var forbi og ikke så mig ved adressen??? Jeg ved ikke hvad hun forventede? At jeg skulle stå udenfor opgangen og vente i kulden? Jeg skal ikke kunne sige, om det er seriøst eller ej. Det var i hvert fald spild af min tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er tydeligvis en faker! Især som MrJ beskriver.. så uintelligent er en person ikke, at hun var forbi og ikke så personen ved adressen, uden at skrive / ringe.. bar anmeld den profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skraber7556 skrev, den 7/2/2019 at 10:31:

Jeg har taget chancen, og aftalt en tid med hende i København i morgen.. 

Jeg skal nok skrive hvordan det går:-)

Hvordan gik det så ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg forsøgte igen igen at lave en aftale med hende - først kl 13 - som hun sprang fra - så 1530 men den lavede hun om til 17 - kl 17 skrev hun at hun var der om 15....kl 1715...er der snart....7 min senere samme besked - efterfuldt af tavshed....FAKE! Lyder som en forvirret person med noget galt på øverste etage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

jeg har snakket med hende på tlf og hun lød ret sød og. Spermsulten

Men hun er vist lidt stresset og forvirret da vi har flere aftaler undervejs der flytter og rykker rundt

Hun er både på Sjælland og i Jylland og det roder hun rundt i ... h ulmer gør det svært 

har selv givet op  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til trods for de bemærkninger jeg læste herinde, der absolut ikke signalerer gode odds, var der alligevel noget, der gjorde jeg smed en besked afsted i morges.

Yasmin svarer kort efter og praktikken bliver aftalt. Derfra og frem til 20-25min før aftalte mødetid om eftermiddagen, snakker vi om udelukkende opadgående kurve for positiv indtryk. 

Udelukkende på baggrund af netop førstehåndsindtrykket, må jeg erkende at selvom det ender i jeg aflyser aftalen, (med stor irritation) så sidder jeg ikke tilbage med at profilen er fake, eller vi har med et decideret dårlig menneske at gøre. 

Jeg vil ikke sidde og komme med antagelser om hvorfor det ene og det andet, som så derfor må betyde det tredje og fjerde, og helt sikkert måske giver et endeligt facit. 

Jeg tror sgu stadig på at jeg vil få den gode optur på over et møde med Yasmin. 

Det eneste jeg har mine tvivl omkring er hvornår tispunktet blir.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Igenogigen skrev, den 11/2/2019 at 05:50:

Hvordan gik det så ?

Den dag gik det helt af helvede til.. Dukkede aldrig op, kom med en masse søforklaringer.. 

 

Men nogle uger efter skrev jeg angående et blowjob i det solcenter hun brugte.. 

Det lykkedes at mødes der. 

Okay blowjob, og hun slugte en kæmpe ladning uden brok. 

Hendes krop er ikke lækker.. 

Tror måske jeg skal have et blæs af hende i aften.. Hun er i hvert fald med i slutløbet.

Konen er lige taget på forlænget weekend med børnene, så nu skal køllen suttes og fars soldater skal sluges af en sød kvinde☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...