Ny bruger 95 Skrevet 3. Februar, 2019 (edited) Er der nogle sted der giver rabat på ens fødselsdag?? Redigeret 3. Februar, 2019 af Ny bruger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Februar, 2019 Har du spurgt konen din,,,,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 3. Februar, 2019 Mcdonalds giver vist noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 3. Februar, 2019 (edited) paafuglen skrev, 1 time siden: Har du spurgt konen din,,,,,,, @Ny bruger @paafuglen - - nu er rabat jo mange ting - - i dit tilfælde tolker jeg det derhen, at du synes du fortjener lidt ekstra forsødelse på din fødselsdag Så er paafuglens forslag med konen da nærliggende : Mange hilsner Nye tider Redigeret 3. Februar, 2019 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lars60 218 Skrevet 3. Februar, 2019 Måske, hvis det er din faste massør. Jeg havde blot nævnt for min faste massør, at jeg vil give mig selv en fødselsdagsgave, og taget lidt ekstra med. Spørgsmålet var 'Hvor meget' - 'Nok'. Det endte med at jeg pludselig havde 2 piger med i bad, 4 hånds massage + det ekstra med 2 skønne kvinder. Den sædvanlige time trak ud, og jeg endte med mit tøj i favnen i deres lille køkken, fordi næste kunde kom. Jeg listede stille ud ad bagdøren efter 2 1/2 time. Prisen var dyrere end sædvanlig, men ikke ublu i det miljø. Jeg krejler aldrig om prisen, og har fra andet besøg normalt givet lidt ekstra, også denne gang. Men der var en god rabat. Og nej. Sted og pris bliver mellem massøren og mig, da hun har frabedt sig anmeldelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg