Hop til indhold
Lady Cherie

Partner/overtagelse/fast gæsteoptræden

Recommended Posts

Her er muligheden for at få sit eget bordel....

Efter megen overvejelse, søger jeg:

En partner til mit sted i Hvidovre, (jeg forbeholder mig dog ret til at fortryde, og gennemtænke mine overvejelser igen)

Du kan evt. overtage stedet, mod afståelse, dog med det forbehold at jeg kan jobbe lidt på stedet.

Fast gæsteoptræden.

Stedet er min klinik i Hvidovre, indretning og div. http://www.cherie.dk kan du se på min hjemmeside

Min klinik ligger 3 min fra s-togs-stationen Åmarken og 3 min fra motorvej, lige ved siden af Gl.køgelandevej.

Gæster kan parkere lige udenfor, og du har privat parkeringsplads, lige udenfor døren. og der er have til, hvis du har lyst til at nyde sommeren udenfor.

Stedet er et erhversvlejemål i stueplan med 2 indgange, og de andre lejere i huset der udover klinikken indeholder 2 lejemål er indforstået og opdraget til der er klinik i stuen.

Ejeren er selvfølig indforstået med at stedet er klinik.

Husleje inkl varme under de 8 kilo mån. Stedet har overfaldsalarmer og faste alarmanlæg, med vægter.

Du er:

Seriøs partner/vil overtage/fast gæstevisit.

Du er stabil, likvid, altså ikke på røven, ingen form for afdrags ordning eller andet.

Skriv til [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...