Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte i dag May i Hvidovre.
Stedet er temmelig slidt og ligger i samme bygning som et solcenter på Gammel Køge Landevej, absolut ikke noget at råbe hurra for.
May er tilgengæld rigtig sød, billederne er naturligvis lidt glittede, men de sidste 2 fanger fint hvordan hun egentlig ser ud. 
Hun er en smule buttet, men absolut en flot pige. Dejlige bryster, dog klart hjulpet på vej.

Som altid fik jeg B2B, priserne for det og FP blev oplyst per SMS, de er samme som alle andre steder.
Hun var smilende og glad under hele akten, både massage og B2B var veludført.
Efter B2B gik vi i bad sammen og jeg fik 10 minutters yderligere massage efter det.

Jeg kunne sagtens komme til at besøge hende igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 23 timer siden:

Jeg besøgte i dag May i Hvidovre.
Stedet er temmelig slidt og ligger i samme bygning som et solcenter på Gammel Køge Landevej, absolut ikke noget at råbe hurra for.
May er tilgengæld rigtig sød, billederne er naturligvis lidt glittede, men de sidste 2 fanger fint hvordan hun egentlig ser ud. 
Hun er en smule buttet, men absolut en flot pige. Dejlige bryster, dog klart hjulpet på vej.

Som altid fik jeg B2B, priserne for det og FP blev oplyst per SMS, de er samme som alle andre steder.
Hun var smilende og glad under hele akten, både massage og B2B var veludført.
Efter B2B gik vi i bad sammen og jeg fik 10 minutters yderligere massage efter det.

Jeg kunne sagtens komme til at besøge hende igen.

 

Er der kommet bad . Det må da været noget nyt 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse. Har godt nok luret et par gange på hende - elsker erotisk buttede piger og på May har kiloene fordelt sig helt perfekt efter min smag. Må vidst forbi snart!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...