Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte i dag May i Hvidovre.
Stedet er temmelig slidt og ligger i samme bygning som et solcenter på Gammel Køge Landevej, absolut ikke noget at råbe hurra for.
May er tilgengæld rigtig sød, billederne er naturligvis lidt glittede, men de sidste 2 fanger fint hvordan hun egentlig ser ud. 
Hun er en smule buttet, men absolut en flot pige. Dejlige bryster, dog klart hjulpet på vej.

Som altid fik jeg B2B, priserne for det og FP blev oplyst per SMS, de er samme som alle andre steder.
Hun var smilende og glad under hele akten, både massage og B2B var veludført.
Efter B2B gik vi i bad sammen og jeg fik 10 minutters yderligere massage efter det.

Jeg kunne sagtens komme til at besøge hende igen.

Skrevet
PaleWhale skrev, for 23 timer siden:

Jeg besøgte i dag May i Hvidovre.
Stedet er temmelig slidt og ligger i samme bygning som et solcenter på Gammel Køge Landevej, absolut ikke noget at råbe hurra for.
May er tilgengæld rigtig sød, billederne er naturligvis lidt glittede, men de sidste 2 fanger fint hvordan hun egentlig ser ud. 
Hun er en smule buttet, men absolut en flot pige. Dejlige bryster, dog klart hjulpet på vej.

Som altid fik jeg B2B, priserne for det og FP blev oplyst per SMS, de er samme som alle andre steder.
Hun var smilende og glad under hele akten, både massage og B2B var veludført.
Efter B2B gik vi i bad sammen og jeg fik 10 minutters yderligere massage efter det.

Jeg kunne sagtens komme til at besøge hende igen.

Er der kommet bad . Det må da været noget nyt 

Skrevet

Har selv været der,  har aldrig bemærket et bad, kun indgangspartiet og et lille massage rum og solarie 

Skrevet

Tak for en fin anmeldelse. Har godt nok luret et par gange på hende - elsker erotisk buttede piger og på May har kiloene fordelt sig helt perfekt efter min smag. Må vidst forbi snart!

Skrevet

Med al respekt for modenhed -  man er selv nået dertil -  så der nogen forskel på billederne i de to links ! Andre med erfaringer fra stedet ?

Skrevet
  • Author

Hun er nu flyttet ud i en betydelig bedre lejlighed i Avedøre, stadig en sød pige :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.