Hop til indhold
Guest gokke72

Issa

Recommended Posts

Guest gokke72

Gudinden er atter iblandt os. Lækker lokation på Frederiksberg. Fik ypperlig 1hr gfe med guldkant... Wow en hottie, og så med nye bryster... Muuuums. En superbabe ganske enkelt. 

www.issabellova.net

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh ja. Så er hun her igen. Denne prinsesse. Denne engel. Denne gudinde. 

Misundelig på @gokke72, der allerede har besøgt hende. Går ud fra at du så kan nå endnu et besøg, inden hun drager mod øst?

Hun beærer ikke København med et langt besøg, så jeg kan kun nå det ene, men det skal jeg, ja der er bestilt tid, og jeg ser frem til det som et barn til juleaften:P<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi denne ekstremt smukke gudinde i går. Wow! - hun er endnu flottere end hendes billeder. Det lange sorte hår, hendes flotte smil og de mørke øje...jeg er fuldstændigt solgt. Hendes nye bryster passer perfekt til hende, de er ikke blevet lavet for store. De er dog ret nye, så man skal være lidt galant ved dem ;)

Tog også en times GFE med lidt ekstra, men kunne snildt have brugt en time mere i hendes selskab. Hun snakker virkeligt godt engelsk og er meget nem at snakke med. 

Hun er virkeligt en perle, som absolut skal besøges igen :wub:

 

Hendes danske priser kan findes på hendes annonce her: https://annoncelight.dk/showad/260182

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hey Miller...jeg når desværre også kun dette ene besøg I denne omgang. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enigma skrev, for 4 timer siden:

Hendes nye bryster passer perfekt til hende, de er ikke blevet lavet for store

Hvor store er det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Air6 skrev, for 3 minutter siden:

Hvor store er det? 

Jeg fik ikke lige spurgt hende om størrelsen, men de er vel omkring en c-skål (og vældigt flot lavet).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt hende - gad enormt godt at knalde hende. Men jeg bliver nødt til lige at kalde alle de, der vælger 1 time frem for 2x30 minutter, for nogle dumme sinker.

Det var bare det. Hej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ikke besøgt hende - gad enormt godt at knalde hende. Men jeg bliver nødt til lige at kalde alle de, der vælger 1 time frem for 2x30 minutter, for nogle dumme sinker.

Det var bare det. Hej.

Fordi man foretrækker kvalitet frem for kvantitet?  Wow du er en enhver kvindes drøm. Kun en sinke kan ikke værdsætte den tid det tager at lære en kvinde  at kende. 

Redigeret af WaterColour

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bange for, at @Morabito ikke mener, at man ikke skal vælge 1 time, men derimod undrer sig lidt over Issa Bellovas prispolitik. 

2x30 er billigere end 1x 60 med de samme ydelser. 

Det er nok gået (for) stærkt. For ud over at være smuk og dejlig, så er hun bestemt ikke tabt bag en vogn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
WaterColour skrev, for 7 timer siden:

Fordi man foretrækker kvalitet frem for kvantitet?  Wow du er en enhver kvindes drøm. Kun en sinke kan ikke værdsætte den tid det tager at lære en kvinde  at kende. 

Fair. Jeg var nok lidt for kæk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

By far den flotteste GP’er på markedet pt. Tjek hendes video - og tænk at det så rent faktisk er hende man møder. Fuldstændig vanvittigt at man kan få liv til at knalde en sådan model for en tusse plus det løse. Og lige så sexet stemme i virkligheden.

Eneste minus er at hun har valgt at få lavet sili-babs - det er lidt synd.

/db

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt og aldeles enig med @Doingbusiness

Jeg besøgte hende på et hotel i indre by i går. 

Hun er den smukkeste GP,  jeg har været sammen med til dato:) Og det siger ikke så lidt. 

Hendes sili er flot lavet (B skål), men jeg havde også foretrukket de “gamle”, som jeg jo også har haft fornøjelsen af;)

Hun virkede dog lidt travl og træt dennegang. Ikke så meget overskud som sidst. Hun er også på vej ud af landet. Hun rejser vist i morgen på en lang tiltrængt ferie til østen. 

Hun kommer igen til marts, og uanset hvad, så er 1000 kr. for at være sammen med en sådan skønhed et rigtigt fund:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...