Hop til indhold
bifyr71

Baleri deep throat queen

Recommended Posts

Besøgte Baleri i går.

1 time med deep throat... hendes billeder er 100 % ægte. Hum er en super køn og langbenet slank pige. Klædt i lak og mega høje hæle tog imod.

Dørklokken voldte problemer den har scroll funktion så man skal lige finde den rigtige. Det nymodens pjat !!!!

Nå men !! Jeg havde bedt om deep throat og jeg skal love for at jeg fik lov til at pule til roden. Kombineret med en god 69 med en glat velduftente mis mit i ansigtet påmig blev jeg bange for hvordan jeg kunne holde en time.

hun kan godt li at styre så i løbet af 40 minutter blev jeg bare mere og mere tændt. Afsluttet med at trække hendes ben bagover dybt oppe og så kunne hun spille fisse mens jeg fyldte hende ud.

Overraskende der var 10 minutter tilbage og jeg blev tilbudt en kropsmassage og en god snak. Det er mums og hyggeligt så det tog jeg gerne imod med udsigten t8l en slank smuk kvinde"

hun er grinende og sjov. Stedet en lejlighed i det nye København.

jeg havde via sms forstået at kys ville indgå og trods en i dbydende hygiejne fik jeg forklaret at det ikke var på menuen så eneste minus og lid øv.

stedet en 9, pigen 9 .... kommer jeg igen. Absolut hun er på gentagelseslisten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gentle94

Var hendes deep throat med eller uden gummi? Og hvad er priserne for en time? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...