Hop til indhold

Baleri deep throat queen

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Baleri i går.

1 time med deep throat... hendes billeder er 100 % ægte. Hum er en super køn og langbenet slank pige. Klædt i lak og mega høje hæle tog imod.

Dørklokken voldte problemer den har scroll funktion så man skal lige finde den rigtige. Det nymodens pjat !!!!

Nå men !! Jeg havde bedt om deep throat og jeg skal love for at jeg fik lov til at pule til roden. Kombineret med en god 69 med en glat velduftente mis mit i ansigtet påmig blev jeg bange for hvordan jeg kunne holde en time.

hun kan godt li at styre så i løbet af 40 minutter blev jeg bare mere og mere tændt. Afsluttet med at trække hendes ben bagover dybt oppe og så kunne hun spille fisse mens jeg fyldte hende ud.

Overraskende der var 10 minutter tilbage og jeg blev tilbudt en kropsmassage og en god snak. Det er mums og hyggeligt så det tog jeg gerne imod med udsigten t8l en slank smuk kvinde"

hun er grinende og sjov. Stedet en lejlighed i det nye København.

jeg havde via sms forstået at kys ville indgå og trods en i dbydende hygiejne fik jeg forklaret at det ikke var på menuen så eneste minus og lid øv.

stedet en 9, pigen 9 .... kommer jeg igen. Absolut hun er på gentagelseslisten.

Skrevet

Var hendes deep throat med eller uden gummi? Og hvad er priserne for en time? 

Skrevet
  • Author

Uden. Ang priser så hør hende da hun ikke har priser på sin profil

Skrevet

Har været hos hende for en del år siden, så er også nysgerrig efter prisen. 

Skrevet

Der har iøvrigt stået ferie nogle dage, så spøjst hvis man alligevel kunne besøge hende. 

Skrevet
  • Author

Hun gik på ferie/rejste hjem i dag og havde sidste dag i går....

Redigeret af bifyr71

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.