Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Nana på Viborgvej 49 i Skive. Alder og udseende passer cirka. Jeg tror det er hende på billeder, men er ikke sikker pga. de slørede billeder.

Bestilte en times massage incl fuld pakke. Nana er en sød pige. Meget imødekommende og jeg følte mig godt tilpas i hendes selskab. Massagen var ok uden at være fantastisk. Jeg er ikke ekspert i Thai massage. Efter pirrende massage kom vi til det vigtigste for mig, og her var Nana ret fantastisk. Godt øko blow efterfulgt af diverse stillinger. Nana var meget nærværende under akten og virkede som om hun nød at være sammen med mig. Ingen tidspres. Bad før og efter. Stedet er ok. Fine badeforhold og ok rent. Rimelig diskret indgang på bagsiden af huset og masser af diskrete steder at parkere i området. Betalte 1500,- for en time, som måske er i den lidt høje ende, men fik fuld valuta for pengene. Super oplevelse, som jeg godt vil gentage og anbefale. Så vidt jeg forstod er hun her et godt stykke endnu. 

https://annoncelight.dk/showad/269059

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmm, jeg har også været på besøg. Syntes at Nana havde mere travlt med at checke telefon og ville ikke overholde aftalen med anal.

Den første tid var meget fint, stille og rolig, lidt forsigtig kys, et bad hvor hun ikke ville følge med, selv om hun sagde ja, gik hun da jeg var under. Rimeligt godt øko blow og div stillinger, indtil jeg ville prøve det anale som vi havde aftalt, så var der ikke så meget velvilje men sluttede ret godt med missionær. Jeg har dog oplevet mere nærvær andre steder. Derefter en noget slap gang massage med masser af telefon check, men næsten ingen olie :-), da jeg så ville en gang mere var der lukket. Efter noget snak kom Lisa forbi og hun er en lille frækkert, som var med på en tur. Hun fik rimeligt hurtigt vækket lysterne igen, og jeg fik en fin fin afslutning. Dog varede det hele ikke i helt så lang tid som jeg havde købt. Jeg tvivler stærkt på at det er pigerne på billederne, men de minder lidt dem. Lisa er nok mere min smag, en lille fræk pige, som godt kan vække min lyst et par gange mere. Prisen er dog noget i den høje ende, end f.x. Vejle og højere når først man står i døren, end det der blev aftalte på telefon. Jeg nåede ikke at få massage af Lisa, men hun har efter min mening den mest frække krop af de to (og de mindste bryste, men babs er ikke alt for mig).

Ingen af dem tilbyder anal når det kommer til stykket.

Man skal betale forud....

De er der vist 2 måneder endnu.

Alt i alt til middel karakterer, noget godt, noget skidt, noget rigtig skidt, noget rimeligt godt, hvis jeg skal besøge igen bliver det med Lisa, men jeg skød månedens overskud af på en tur, så går lige et par dage...

Del dette indlæg

Link til indlæg

det var da en træls oplevelse du har haft med Nana

jeg har været ved Nana flere gange og ikke oplevet noget problem

heller ikke med anal hvis man er forsigtig 

og billederne er altså gode nok af Nana og Linda men Lisa kender jeg ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pjovert2 skrev, for 13 timer siden:

hmm, jeg har også været på besøg. Syntes at Nana havde mere travlt med at checke telefon og ville ikke overholde aftalen med anal.

Den første tid var meget fint, stille og rolig, lidt forsigtig kys, et bad hvor hun ikke ville følge med, selv om hun sagde ja, gik hun da jeg var under. Rimeligt godt øko blow og div stillinger, indtil jeg ville prøve det anale som vi havde aftalt, så var der ikke så meget velvilje men sluttede ret godt med missionær. Jeg har dog oplevet mere nærvær andre steder. Derefter en noget slap gang massage med masser af telefon check, men næsten ingen olie :-), da jeg så ville en gang mere var der lukket. Efter noget snak kom Lisa forbi og hun er en lille frækkert, som var med på en tur. Hun fik rimeligt hurtigt vækket lysterne igen, og jeg fik en fin fin afslutning. Dog varede det hele ikke i helt så lang tid som jeg havde købt. Jeg tvivler stærkt på at det er pigerne på billederne, men de minder lidt dem. Lisa er nok mere min smag, en lille fræk pige, som godt kan vække min lyst et par gange mere. Prisen er dog noget i den høje ende, end f.x. Vejle og højere når først man står i døren, end det der blev aftalte på telefon. Jeg nåede ikke at få massage af Lisa, men hun har efter min mening den mest frække krop af de to (og de mindste bryste, men babs er ikke alt for mig).

Ingen af dem tilbyder anal når det kommer til stykket.

Man skal betale forud....

De er der vist 2 måneder endnu.

Alt i alt til middel karakterer, noget godt, noget skidt, noget rigtig skidt, noget rimeligt godt, hvis jeg skal besøge igen bliver det med Lisa, men jeg skød månedens overskud af på en tur, så går lige et par dage...

Vend om i døren......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øko blow er når man ikke sprøjter.   :P:idea: Eller når det foregår i det fri..:oops::D

Hvem ved skrev, for 15 timer siden:

Hvad er øko blow ? 

Noget forvirrende. Er der nogen der har haft anal sex med Nana?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ampere

Troede at Thonkun kun var et massage sted, men det lyder da interessant hvis tilkøb er muligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
ampere skrev, den 19.2.2019 at 17:42:

Nogle der ved om man stadig kun kan få hj ved dem i Frederiksgade i Skive ?

Ja der er kun HJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...