Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/263059

Efter at have set billeder af Maya, tænkte jeg at jeg skulle prøve et nyt sted. Plejer ellers altid at besøge stedet hvor Bee er. 

Bestilling gik nemt over SMS og på Dansk, fik tilsendt deres prisliste, og valgte fp i 60 min med 2 gange sex, til kr. 1300'- dansktalende thai tog imod mig, og viste mig ind i værelse og gav håndklæde til bad. 

Må desværre sige at billeder er mere misvisende, jo Maya har hårde kanonkugler i Ca. Samme str. Som bryster e på billederne, men er noget kraftigere og med for meget maveskind. 

Var det så spild af penge, nej egentlig ikke, da Maya er sjov på en mærkelig måde, så jeg hyggede mig, også selvom jeg tog sidste omgang sex, da jeg alligevel ikke var i humøret til det. 

Startede på ryggen, så første gang sex kunne klares inden massagen. Maya gav et super blow, hvor hun kan noget med tungen, mens hun tager den dybt. Fik også lige vendt hende i 69 inden hun igen gav blow, hvor jeg kon i munden på hende, og hun gav sig god tid til jeg var helt færdig, inden hun spyttede ud i papir. Flere gange undervejs snusede hun til min pik, som om hun sniffede stoffer, og hver gang sagde hun bagefter på dansk *du er bare dejlig* og indimellem kaldte hun mig opa og sig selv for oma. Hun blandede tysk, engelsk og dansk sammen i en stor pærevælling, faktisk skide sjovt at snakke med hende. 

Så mig på maven til lidt hård massage, med mange tryk over hele kroppen, og nu var det så mellem mine baller hun var nede og snuse 5-6 gange, og hver gang bagefter kom den samme kommentar *du er bare dejlig* det er sgu ikke så tit at piger snuser mig i røven, men sjovt var det. 

Til sidst lå jeg på ryggen og fik lidt massage og hun prøvede ihærdigt at få prikken klar til anden omgang, men den levede sit helt eget stille og bløde liv. Så det blev kun til noget nusseri og massage. 

Man skulle tro at jeg ville være vildt skuffet, når hun nu ikke lignede billeder, og jeg ikke en gang nåede at kneppe hende, og heller ikke kunne 2 omgang. Det er jeg faktisk ikke, da besøget var så sjovt med hendes snuseri og skægge kommentarer 

Opa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...