Århusman 113 Skrevet 1. Februar, 2019 Er der nogen som har mødtes med " Smukkesabi"? Kan ikke lige linke til hende, da hun enten har blokeret mig eller har slettet sin profil. Skulle efter sigende komme fra Viborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 1. Februar, 2019 Århusman skrev, for 26 minutter siden: Er der nogen som har mødtes med " Smukkesabi"? Kan ikke lige linke til hende, da hun enten har blokeret mig eller har slettet sin profil. Skulle efter sigende komme fra Viborg. Hun har slettet den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrNordicT 3 Skrevet 1. Februar, 2019 Jeg har hende på snap-liste. Havde en længere snak omk. likes og dislikes. Hun var ikke til sperm som jeg - som i slet ikke. Det var en dealbreaker nu når der er penge involveret. Men hun ser skidesød ud og har en meget "håndboldtrænet" krop. Men hvis ikke hun er på sitet længere, har hun enten det hun skal bruge eller er ikke søgende mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 4. Februar, 2019 https://sugardaters.dk/show?alias=smukkean Hun hedder nu Smukkeann.. Fra Skive.. men er i Viborg stadig.. har mødt hende og hendes veninde.. veninden er ikke på sd, men wow hun var lækker.. det var de egentligt begge, men Smukkean blegnede lidt ved siden af:-) veninden gør ikke længere i sd... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 4. Februar, 2019 Hvor meget måtte du af med for at mødes med dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 329 Skrevet 5. Februar, 2019 Peter26 skrev, for 23 timer siden: Hvor meget måtte du af med for at mødes med dem? Det ønsker jeg ikke at dele her. Det må blive en sag imellem hende og dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg