Hop til indhold
Guest Achilleus

Besøg hos Miss Pixi

Recommended Posts

Guest Achilleus

Endelig fik jeg tid til et besøg hos Miss Pixi :) https://annoncelight.dk/showad/259531

Forud var gået nogen tid med mailkorrespondance, hvor miss Pixi heldigvis var hurtig til at respondere på mine henvendelser. Vi fik aftalt et tidspunkt, og jeg troppede op på adressen på "midt-Fyn", en mørk januar aften, præcis kl 20.00 som beordret.

Stedet lå diskret, og var hyggeligt oplyst med stearinlys i vinduerne. Nervøst bankede jeg på døren som aftalt, og blev mødt af en ung, slank, flot kvinde i klædt nederdel og lange støvler: Miss Pixi :-)  Kort lyst hår, kønt ansigt og MEGET intense øjne, som jeg næsten ikke turde kigge i he he.

Jeg blev budt ind til lidt drikkelse og en indledningsvis snak, som fik mig til at slappe væsentligt mere af. Hun er meget "nede på jorden", nem at føre en samtale med, og meget nysgerrig på min fantasi/fetish (Som jeg ikke vil gå i detaljer med). Efterfølgende blev jeg anvist til et lille sidelokale, hvor der bl.a. stod en "medic-chair" samt en bondagebænk. Fair skal være fair: Jeg har bestemt set andre mere velassoterede BDSM lokaler, men der lod til at være, hvad der skulle være.

Allerede inden jeg blev spændt fast på bænken pirrede Miss Pixi mig så jeg fik gåsehud over alt !!! Og det blev kun værre (bedre), da jeg lå bundet. Miss Pixi hører ganske sikkert til de yngre dominaer i branchen, men det kunne man bestemt ikke mærke. Hendes erfaring, drillende manerer, intense øjne og næsten uskyldige ansigt og smil fik mig hurtigt meget hård, og hun "gennemførte" mine ønsker med stor succes... Det er så absolut ikke sidste gang jeg har besøgt hende :-) 

Miss Pixi lader til at være nysgerrig på nye oplevelser/fetish´er, så hold dig ikke tilbage, hvis du sidder og overvejer, om hun kan "hjælpe dig" med en særlig fantasi... hun virker meget åben på det punkt. Og igen: lad dig ikke narre af hendes unge alder (jeg tør ikke/skal ikke sætte tal på), for hun ved bestemt hvad hun laver... absolut godkendt herfra ;)  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...