Hop til indhold
Guest P_Nord

Nemtøs Aalborg - Endnu en tur i paradis

Recommended Posts

Guest P_Nord

Umiddelbart efter mit sidste besøg ved @Nemtøs i sidste uge  blev vi enige om, at vi hellere måtte gentage succesen.

Denne gang var det så på et diskret sted i Aalborg C, at vi.mødtes. Hun havde varslet at det blev ved 22 tiden, at hun ankom til adressen. Da hun havde fået et hurtigt bad fik jeg den eksakte adresse.

Ind på adressen og der stod hun så igen med et dejligt fræk smil på hendes dejlige kysse læber. Når man ser hende på den måde, så.bliver man søreme blød i knæene. Af med tøjet og over i kanen. Inden blev fjernsynet dog tændt, så "naboerne" ikke ville blive alt for generet, hvis der under akten skulle komme nogle "glædes-udbrud".

Dagens tema var ovre i den lidt.mere kinky afdeling.

Selve akten vil jeg ikke komme ind på i detaljer. Men kun nogle konklusioner.

Jeg har aldrig oplevet en kvinde, der kan sprøjte som @Nemtøs.. For dem der nyder det, så er hun den ukronede dronning.

Hendes blowjob og deepthroat er også i en klasse for sig.

Klokken 2400 stemplede jeg så ud med et rigtig stort smil om.munden.

Karakter på 12-skalaen; 14.

Pas på hende- Vi skulle gerne have hende i rigtig mange år.

Nemtøs: 1000 tak. Endnu en oplevelse, der vil blive skrevet ind i bogen med gode oplevelser.<3

Knuss

Redigeret af P_Nord
Fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tusind  tak  for lækkert  givende  besøg  - jeg  nød  dig  fuldt  ud  <3 <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ku' godt...

Hun ser for lækker ud - desværre leger hun helst med fyre på +40, så jeg mangler lige et par år for at kvalificere mig.

Er vildt misundelig på jer der har haft fornøjelsen af hende. Men jeg under jer det fuldt ud ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Molle37 skrev, for 43 minutter siden:

Ku' godt...

Hun ser for lækker ud - desværre leger hun helst med fyre på +40, så jeg mangler lige et par år for at kvalificere mig.

Er vildt misundelig på jer der har haft fornøjelsen af hende. Men jeg under jer det fuldt ud ;-)

Du  er  velkommen til at kontakte  mig  på  trods af  din  unge  alder  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hallo-hallo skrev, for 7 timer siden:

Ja hun er meget lækkert og vådt selskab 

Du  er  også  skønt  og  lækkert selskab  <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...