Hop til indhold

30-min-anal-sex-69-cum-on-face-megafrech 500 kr.

Featured Replies

Skrevet
sevenseas skrev, 1 time siden:

fake..inte hon på bilden

Har du været der ? Nej tydeligvis ikke, der ligger en del anmeldelser og jo det er hende på billederne.

så kunne vi ikke slippe for dumme indlæg som dit, når det ikke er begrundet...:oops:

Skrevet

Det er hende på billederne. Sprang på hende tidligt efterår 2018. Hun er ryger, hvilket værelset bærer præg af. Lidt kraftigere og mindre stylet ved ankomst end billederne giver indtryk af. Ikke den store indlevelse, men alle forespørgsler blev fulgt om med "OK" og et smil. Chance for gentagelse er lav. 

Skrevet

Helt enig med alt wonderman. Hun gør det man har aftalt. Var dog lidt tilbageholdende med at blive sprøjtet i munden. Jeg insisterede dog og til sidst gjorde hun også det. Kort sagt. Hun holder havd hun lover af ydelser. Ingen indlevelse men billigt. 

Skrevet

Kort svar: ja

Der er flere anmeldelser af hende, blandt andet min egen - har besøgt hende nogen gange. Og her på det seneste også denne tråd:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.