Hop til indhold

Citere brugernavn, hvordan?

Featured Replies

Skrevet

Er der mon nogen som kan forklare hvordan man bærer sig ad med at "citere" et brugernavn - eller hvad det nu hedder i korrekt it-sprog?

Hvis jeg skriver en kommentar til et indlæg, og f.eks. vil gøre Liderlige Stella opmærksom på min kommentar, hvordan bærer jeg mig så ad med at få fremhævet hendes navn, således at hun modtager en notifikation om mit indlæg? 

Skrevet

Du skriver bare et snabel a ("@") også skriver du brugernavnet lige efter... :) 

Skrevet
  • Author

Super duper!

Hov....synes ikke det virker @Gentle94 :-o

Redigeret af Midtvestagurken

Skrevet

Er det ikle bare trykke på citer indlæg knappen?

IMG_20190131_231956.png

Redigeret af Jernet
Stavefejl

Skrevet
  • Author

Det er ikke indlægget jeg vil citere. Blot brugernavnet således at vedkommende får besked om mit  indlæg. 

Det er meget muligt det slet ikke hedder at "citere". Kender blot ikke den rigtige betegnelse 

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 2 minutter siden:

Det er ikke indlægget jeg vil citere. Blot brugernavnet således at vedkommende får besked om mit  indlæg. 

Det er meget muligt det slet ikke hedder at "citere". Kender blot ikke den rigtige betegnelse 

Nårh sådan, så misforstod jeg. Det n kan jeg desværre ikke hjælpe med.

Skrevet

@Midtvestagurken

Det virker med alle os andre. Du skal bare blot skrive et snabel a og skrive brugernavnet lige efterfølgende, som jeg har gjort overstående. Når du begynder med at skrive et brugernavn, så søger systemet selv efter brugeren og når du kan se brugernavnet, så skal du blot klikke på det. Hvis det stadig ikke virker, så prøv at luk siden og åben den igen og prøv igen :) 

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 2 minutter siden:

@Gentle94

Fantastisk, nu virker det jo. 

Tak for hjælpen;)

Sådan :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.