Hop til indhold
Guest Livsnyder80

Bibi hos Apex Mariendalsvej ??

Recommended Posts

Guest Livsnyder80

Hej brødre!  Er der nogen der kender denne pige (kan hun ses på deres hjemmeside ??) er det en pige som i kan anbefale ??? 

På forhånd tak for svar

Livsnyder 80

Del dette indlæg


Link til indlæg

In short -  ja Bibi kan anbefales. Sød, med på det hele. Leverede første gang et vanvittigt godt håndarbejde, næste gang et meget medrivende fuld pakke, tredje gang også fuld pakke af lidt dårlige/mindre entusiastisk karakter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bibi kan i den grad anbefales, måske lidt påtaget genert første gang, men nem at tænde. Frisk, fræk og god service.

PS: Du kan også tjekke Lena samme sted, hende er jeg lidt tosset med. Nok bare en kemi ting, begge er et besøg værd og har et varieret menukort ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest torpedoen
Diskusprolaps skrev, den 31/1/2019 at 17:18:

Bibi kan i den grad anbefales, måske lidt påtaget genert første gang, men nem at tænde. Frisk, fræk og god service.

PS: Du kan også tjekke Lena samme sted, hende er jeg lidt tosset med. Nok bare en kemi ting, begge er et besøg værd og har et varieret menukort ;)

Enig. Lena er også god. (Ikke at Bibi ikke er det).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne anbefale Bibi. Hun er virkelig sød og imødekommende. De sidste par gange jeg har været der, har hun lagt meget op til at jeg skulle prøve en firehåndsmassage, så det går jeg lige og tæller på knapper til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...