Hop til indhold
Pproxx

Forslag til hvem?

Recommended Posts

Hej Gutter,

Jeg har aldrig haft købesex, men har længe haft en fantasi om at komme til sådan et sted. Jeg er dog meget i tvivl om hvem jeg skal vælge....Det må meget gerne være i Tarup eller omegn.

Jeg har tænkt lidt på Sabai Dee Thai Massage, da jeg tænder på thaier. Men jeg kan jo ikke se hvilken pige/piger der er på stedet. Er det kun sex de tilbyder der eller også massage? Hvad med priser?

Har læst lidt om stedet herinde og forstår det er et godt og renligt sted. Når man ringer dertil, skal man så bare fortælle hvad man ønsker, og så aftale en pris?

Er der ting eller udskrevne regler, jeg skal være opmærksom på?

Hvordan sikre jeg mig, at jeg ikke bliver snydt?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pproxx skrev, for 4 timer siden:

Hej Gutter,

Jeg har aldrig haft købesex, men har længe haft en fantasi om at komme til sådan et sted. Jeg er dog meget i tvivl om hvem jeg skal vælge....Det må meget gerne være i Tarup eller omegn.

Jeg har tænkt lidt på Sabai Dee Thai Massage, da jeg tænder på thaier. Men jeg kan jo ikke se hvilken pige/piger der er på stedet. Er det kun sex de tilbyder der eller også massage? Hvad med priser?

Har læst lidt om stedet herinde og forstår det er et godt og renligt sted. Når man ringer dertil, skal man så bare fortælle hvad man ønsker, og så aftale en pris?

Er der ting eller udskrevne regler, jeg skal være opmærksom på?

Hvordan sikre jeg mig, at jeg ikke bliver snydt?

 

Så må du søge under Thai - Fyn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sabaidee er et godt sted at starte. Det gjorde jeg ihvertfald.  Jeg kontaktede hende på e-mail.

Spørg efter Patty. Hun giver en meget kompetent massage og b2b. 

Du kan få hj, bj og fp som afslutning. 

Uden du må hænge mig oppe det, går priserne fra 600 til 1.200 kr for en time  

Håber du deler oplevelsen med os andre  

god tur 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg haft ringet til hende...hun kunne hverken sende billeder eller fatte jeg ville købe et knald. 

Hun burde da vide hvad jeg vil, når jeg bla bruger ordet sex. Eller det måske fy fordi det officielt  kun er massage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pproxx skrev, 1 time siden:

Nu har jeg haft ringet til hende...hun kunne hverken sende billeder eller fatte jeg ville købe et knald. 

Hun burde da vide hvad jeg vil, når jeg bla bruger ordet sex. Eller det måske fy fordi det officielt  kun er massage? 

Det kan godt være det ikke er officielt?

Ellers vil jeg da foreslå du bestiller en tid og hvis du så ‘kun’ får massage kan du jo bare nyde den wellness det er. 

Jeg mener man normalt får et ‘menukort’ når man kommer. Der står hvad de tilbyder samt evt ekstra. Så kan du jo samtidig vurdere om du synes massøren er tilfredsstillende. 

Tror ikke du bliver skuffet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pproxx skrev, for 6 timer siden:

Nu har jeg haft ringet til hende...hun kunne hverken sende billeder eller fatte jeg ville købe et knald. 

Hun burde da vide hvad jeg vil, når jeg bla bruger ordet sex. Eller det måske fy fordi det officielt  kun er massage? 

De sender ikke billeder. Du sender heller ikke dit billeder. Du behøver ikke, at gøre det svært for dig. Besøg stedet,  hvis du synes om hende så må du bestiller fuldpakke (både massage og sex).  Hvis du ikke har lyst til pigen, sige pænt farvel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man bare skulle se efter et andet sted. Men vil jo gerne hen et sted, hvor jeg får en god oplevelse. :razz:

Ved jeg bliver sur og skuffet, hvis jeg går ind til sådan en død sild. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom nu bare af sted, thai piger ved godt hvad vi kommer efter, og det er okay at sige nej tak og gå igen.

Har ikke meget erfaring med Odense udover Nyborgvej, hvor jeg har haft gode oplevelser, men også vendt om og gået igen. Der er som regel flere piger der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pproxx skrev, den 31/1/2019 at 01:42:

Hej Gutter,

Jeg har aldrig haft købesex, men har længe haft en fantasi om at komme til sådan et sted. Jeg er dog meget i tvivl om hvem jeg skal vælge....Det må meget gerne være i Tarup eller omegn.

Jeg har tænkt lidt på Sabai Dee Thai Massage, da jeg tænder på thaier. Men jeg kan jo ikke se hvilken pige/piger der er på stedet. Er det kun sex de tilbyder der eller også massage? Hvad med priser?

Har læst lidt om stedet herinde og forstår det er et godt og renligt sted. Når man ringer dertil, skal man så bare fortælle hvad man ønsker, og så aftale en pris?

Er der ting eller udskrevne regler, jeg skal være opmærksom på?

Hvordan sikre jeg mig, at jeg ikke bliver snydt?

 

Hej Pproxx.

Du er nød til at springe ud i det og tage det som en erfaring uanset hvad du får ud af det.    næsten uanset hvilken pige du besøger er der nogen som har fået en ringe oplevelse.....

Når det er sagt vil jeg sige at du skal være meget uheldig eller grov hos patty ( Sabai Dee Thai Massage ) hvis du ikke får noget godt ud af besøget .

jeg har besøgt hende i mage år og er super tilfreds ;).

Nu siger du at du er nervøs for om du tænde på hende , nu ved jeg jo ikke hvor gammel du ca er, Patty er jo ikke 20 år mere , men hun se super ud, altid smilende .

Vi har alle gjort os vores erfaringer og fundet vores favoritter , jeg har 2 -3 stykker og den ene er Patty , så nu bare afsted med dig ..  

Jeg skal elv i morgen besøge en anden af favoritterne , nemlig Anna hos 123 :P.

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...