Hop til indhold

Louise.b. FAKE NEWS!!

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/profile/Louise.b

Denne pige er ikke den,hun udgiver sig for!

Skrev frem og tilbage med "hende",viste sig at være chaufføren!

Jeg skriver bl.a at hun har stedet,men benægter..

Og man kun kan smse,ikke ringe til hende..hmmm..

Aftaler et møde...chaufføren ringer op og siger at hun er her på adressen..

Jeg går ned da han holder pengene...Hun blir i bilen til pengene er afleveret.. 

Og SÅ...træder en kvinde ud af bilen..Jeg synes ikke lige at kunne genkende hende,men det er mørkt,hun skulle være latino og ville ik naboerne skulle se det,så vi går hurtigt ind.

Indenfor ser jeg hvem som jeg har betalt for...

Det er SLET ikke kvinden på billederne....de første,ik asiaten.

Vil ikke komme ind på "akten",men følte jeg blev snydt og skuffet.Ku faktisk slet ikke udføre,da jeg havde Louise i tankerne....

Spurgte ind til hende hvor hun kom fra m.m. hun sagde sydamerika,men hun lignede en afrikaner med dårligt engelsk.

Og hun kom fra Aarhus og "Louise" også kom derfra.

Skrevet

Den annonce har jeg anmeldt til AL for noget tid siden og det samme har @DK fyr 34 også. 

Skrevet

Var det asiaten der er bundet op du er ude efter @Pikken 69 ? I så fald så står der at pigen i annoncen er 21 år. Pigen på billederne er mindst 10 år ældre. Ved godt at man ikke altid kan regne med at der er angivet korrekt alder......

Skrevet

Ikke at opgive korrekt alder er vel ligeså meget løgn som falske billeder, og bør anmeldes

Skrevet

Aftalen indgås med chaufføren. Pengene skulle gives til chaufføren. Kunne se i annoncen at der tilbydes sex uden kondom. Der står hun er dansk, men kan dårligt snakke engelsk.

Det her lyder som en handlet kvinde, eller i det mindste en, der ufrivilligt er i arbejdet

Redigeret af Montgomery

Skrevet

Jeg har ikke ondt ad trådstarter. Det skader ikke at bruge sin sunde fornuft. Og den annonce lugter langt væk af snyd.

Skrevet
DonX skrev, for 23 minutter siden:

Jeg har ikke ondt ad trådstarter. Det skader ikke at bruge sin sunde fornuft. Og den annonce lugter langt væk af snyd.

Jeg misforstår  nok annoncen men  Louise.b viser to forskellige kvinder. En sydøstasiat og en hvid pige med mørkt hår. WTF  Den hvide pige er ca 25 år og asiaten er 30 + ? Hvordan hænger det sammen?

Hun kunne eller skulle være kasseret med det samme.

Næste problem er at man inviterer en fuldkommen ukendt ind i sit eget hjem. Dette er en branche der er notorisk befængt med kriminelle og snydetampe af enhver afskygning. Uden af have besøgt pigen flere gange PD eller klinik så er det et risikofyldt valg.

Der er for mange ting i beskrivelsen til jeg tror dette er en ægte anmeldelse. Det er for usandsynligt. Han burde anmelde pigen/alfonsen til politiet da hun, som en anden påpeger, muligvis er handlet eller arbejder ulovligt i landet. Denne her burde annoncelight også have fanget ind - den er meget nem.

Skrevet
  • Author

Ny i dette og den er god nok! Ja det skulle have været Louise.b den lyse af dem.Men der skete heldivis ingen skade.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.