Hop til indhold

Recommended Posts

Hej dette er min første anmeldelse så jeg håber i kan bære over med eventuelle fejl:)

Var en tur forbi K&K idag og må sige jeg var imponeret over den søde thai pige, Sandy, der er på stedet. Rimelig høj, glad, faste naturlige bryster, god til massage, og rar at tale med. 

Jeg fik en times body to body og var rigtig godt tilfreds. 

Jeg er sikker på jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
deralte skrev, for 6 timer siden:

Tak North. Det ser ud til, at det er en køn ikke gammel thaipige. Det sted kan jeg vist ikke holde mig fra.

Hej deralte. Det er den samme pige, der tidligere var hos Polly/Ploy på Vesterbro i Aalborg, men da havde hun tilsyneladende lidt flere kilo på sidebenene.

Håber på et referat af dit evt. besøg.

Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 11 timer siden:

Hej deralte. Det er den samme pige, der tidligere var hos Polly/Ploy på Vesterbro i Aalborg, men da havde hun tilsyneladende lidt flere kilo på sidebenene.

Håber på et referat af dit evt. besøg.

Aalborg

Nå lidt overvægtig. Det er ikke lige mig. Jeg er nemlig blevet lidt mere kræsen med årene. Så jeg ser mig lidt mere omkring inden jeg vælger en at besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiAAAnonym skrev, den 1/2/2019 at 17:02:

Rigtig skøn massage.

Fik også B2B.

Køn pige, men lidt overvægtig.

Skønne bryster af udmærket størrelse!

Overvægtig ?! ... Hun ser da bestemt ikke overvægtig ud på billederne .... Er det samme pige ? er hun evt. blevet mere overvægtig siden billederne blev taget ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
marcellino skrev, for 3 timer siden:

Overvægtig ?! ... Hun ser da bestemt ikke overvægtig ud på billederne .... Er det samme pige ? er hun evt. blevet mere overvægtig siden billederne blev taget ?

 

Hej marcellino.

NEJ - det har du helt ret i, men som det sikkert også er dig bekendt, så er der noget det hedder Photo-efterbehandling… Men prøv selv at kikke forbi.

Det gjorde jeg for nogen tid siden, da hun stadig var hos Polly/Ploy på  Vesterbro i Aalborg, da var der i hvert fald nogle ekstra kilo på sidebenene. Ansigtet er det samme og kønt. Kiloene kan hun sikkert få kneppet væk, hvis hun ellers er til det???

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel
Aalborg skrev, den 12/2/2019 at 17:29:

 

Det gjorde jeg for nogen tid siden, da hun stadig var hos Polly/Ploy på  Vesterbro i Aalborg, da var der i hvert fald nogle ekstra kilo på sidebenene. Ansigtet er det samme og kønt. Kiloene kan hun sikkert få kneppet væk, hvis hun ellers er til det???

Der var fuldpakke på Vesterbro :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte op uanmeldt for lidt over en uge siden . Jeg fik at vide , at hun kun tilbød massage , hånd- og blowjob , så jeg valgte at gå igen .

Det var hende på billedet og hun virkede  meget sød , men nu var det altså fuldpakke , jeg gik efter ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også kun blevet tilbudt hj efter en ganske god massage(b2b) af den mindste af de to thai piger. Jeg vil skyde på at hun ca. er 35år med lidt store faste silikone bryster, desværre har hun lidt løst maveskind. Men hun var rigtig sød, og havde intet i mod at jeg rørte ved missen, numse og bryster. Lidt en skam at der er to massage senge ved siden af hinanden, man kan høre alt hvad der sker på den anden side af det tynde stof i mellem sengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
deralte skrev, den 2.2.2019 at 00:01:

Nå lidt overvægtig. Det er ikke lige mig. Jeg er nemlig blevet lidt mere kræsen med årene. Så jeg ser mig lidt mere omkring inden jeg vælger en at besøge.

Hun skriver en gang i Januar, på et velkendt site, hun har tabt sig 7 kg (har dog ikke selv set ) 

Så blot til info, men en smuk Thai, dog gider jeg ej kører 120 km for at tjekke tjekke :rolleyes:

Men nok et tjek for, Ålborggenser, jeg ved i kan :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Gimbel skrev, for 23 timer siden:

@Thaimig Hvilket site er det 

Tja, ku jo godt kom med hint :rolleyes:

Men hva vil du bruge det til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, den 2.2.2019 at 00:01:

Nå lidt overvægtig. Det er ikke lige mig. Jeg er nemlig blevet lidt mere kræsen med årene. Så jeg ser mig lidt mere omkring inden jeg vælger en at besøge.

Jeg blev alligevel forført af det kønne ansigt i annoncen og besøgte pigen. Jeg er overbevist om, at det er hende på billederne i annoncen, men det er nogle kg siden.

Jeg bestilte body to body, et handjob og massage. 1000 kr for en time. En fair nok pris synes jeg. Udførelsen var på det jævne ikke super og heller ikke dårligt. Da jeg igen sad i bilen opdagede jeg, at hun havde sagt færdig efter 3 kvarter. Det var jeg lidt skuffet over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel
Thaimig skrev, den 19/2/2019 at 20:44:

Tja, ku jo godt kom med hint :rolleyes:

Men hva vil du bruge det til?

Jaaah læse lidt om pigerne som du har gjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Gimbel skrev, for 6 timer siden:

Jaaah læse lidt om pigerne som du har gjort.

Jamen Ok :rolleyes: det var så på Fb hvor hun i Januar skrev, hun havde tabt sig 7 kg :rolleyes:

Men hvor vidt du kan finde det, ved jeg ej :huh:

Go fornøjelse, og ja, hun er da smuk på billederne :wub: 

  • Men hvor vidt hun ser ud, uden tøj, ja det må vidst være op til Ålborggenserne :rolleyes:
  • Men ta dog forbi, og knep hende, hun er nok lige så go, som de andre skøre Thai'er :rolleyes:
  • Ja, sorry, min dårlige humor :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gimbel
Thaimig skrev, for 20 timer siden:

Jamen Ok :rolleyes: det var så på Fb hvor hun i Januar skrev, hun havde tabt sig 7 kg :rolleyes:

Men hvor vidt du kan finde det, ved jeg ej :huh:

Go fornøjelse, og ja, hun er da smuk på billederne :wub: 

  • Men hvor vidt hun ser ud, uden tøj, ja det må vidst være op til Ålborggenserne :rolleyes:
  • Men ta dog forbi, og knep hende, hun er nok lige så go, som de andre skøre Thai'er :rolleyes:
  • Ja, sorry, min dårlige humor :huh:

Det er helt fint. Har kneppet hende da hun var ved S&K på Vesterbro :) men skal da besøge hende igen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...