Hunting for beaver 4207 Skrevet 30. Januar, 2019 Shit hvor jeg keeeeder mig ligenu,,, Hvad får i andre tiden til at gå med i en lufthavn,,????? Man kan jo næsten ikke engang tage en længere lur,, så skulle det lige passe at man misser flyet,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 30. Januar, 2019 Du kan.... Gå ud på toilettet og ornanere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 30. Januar, 2019 Og nej, det har jeg ikke gjort. Jeg har ikke været ude og flyve i en del år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 30. Januar, 2019 Har prøvet der er optaget hele tiden,, ha ha Jeg bruger lidt af tiden på at læse lidt med herinde,, det er for det meste god underholdning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 30. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden: Og nej, det har jeg ikke gjort. Jeg har ikke været ude og flyve i en del år. Nåhh ja gjort DET,,, Det er også alt for opreklameret at gøre det i en lufthavn,, både med eller uden partner,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 30. Januar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 11 minutter siden: Nåhh ja gjort DET,,, Det er også alt for opreklameret at gøre det i en lufthavn,, både med eller uden partner,,, Er der noget du ikke har gjort når det kommer til sex? Er du med i mile high klubben? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 30. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 12 minutter siden: Er der noget du ikke har gjort når det kommer til sex? Er du med i mile high klubben? Aner ikke hvad det er,,, forklar gerne lige nærmere Frøken Christina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 30. Januar, 2019 Hunting for beaver skrev, 1 time siden: Aner ikke hvad det er,,, forklar gerne lige nærmere Frøken Christina Nu er det mig der skriver gaaab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 30. Januar, 2019 Hunting for beaver skrev, for 1 time siden: Shit hvor jeg keeeeder mig ligenu,,, Hvad får i andre tiden til at gå med i en lufthavn,,????? Man kan jo næsten ikke engang tage en længere lur,, så skulle det lige passe at man misser flyet,, Jeg plejer at arbejde, de fire til otte gange jeg er i lufthavne pr måned. Ellers er der masser af gode bøger man kan købe og læse i. I Asien kan man få en god, men anstændig, massage i nogle lufthavne. Altså ikke bare en hurtig gang tæsk i nakken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 30. Januar, 2019 Køb en flaske Blue Label fra tax free shop og drik den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 30. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 59 minutter siden: Nu er det mig der skriver gaaab. Hov sorry faldt lige i snak med en englænder,, english woman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest umiaqse Skrevet 31. Januar, 2019 Tricket är att IKKE tillbringa tid i en lufthavn Flyget i genomsnitt 2-4 gånger per uge, och har utvecklat en enkel men effektiv rutin: 1: Endast handbagage 2: Nogrann tidsplanering 3: Short track 4: Priority boarding = Gå raka vägen från security till gate och ombord på planet meeen... så missar jag dina upplevelser med toilettet och English woman Ska måske omvärdera min tidsplan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 1. Februar, 2019 Jeg er i Italy nu,, Damen i lufthavnen var lidt en nitte,, mellem 80 og skindød,, ,,, men rigtig sød hun kunne godt være min engelske bedstemor,,,, mooooaaarrr Ha det bra,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg