Hop til indhold
torbenb

Aarhus Natalie

Recommended Posts

Hun er sød. Sådan på en knapt så erfaren lidt genert måde. Taler ikke så godt engelsk.

Lidt synd med munden synes jeg. Den plejede ikke at se sådan ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Craw skrev, for 6 timer siden:

Hun er sød. Sådan på en knapt så erfaren lidt genert måde. Taler ikke så godt engelsk.

Lidt synd med munden synes jeg. Den plejede ikke at se sådan ud.

De billeder hun tidligere havďe på der var hun ret lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
torbenb skrev, den 30/1/2019 at 14:48:

nogen der har besøgt hende ? 

https://annoncelight.dk/showad/268911

 

Var forbi idag og det var vildt dårligt.

Det ee helt sikkert ikke hende der aftaler via sms. 

Hun er meget genert og ja virker som om hun ikke gider.

Dog er billeder af hende men forstår godt hun lukker munden da tænder ligner nået  på en ældre polsk kvinde.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lang tid siden (da der var gadepiger i Århus) stod der en yngre tjekkisk kvinde, altid i selskab med en ældre (mor?). Jeg blev fristet og tog hende med i bilen til p-pladse ved Botanisk Have. Vi blev forstyrret og kørte et andet sted hen. Det var sin sag at gennemføre et samleje med hende op ad køleren for hun var både stram og tør - men hun tilbød at afslutte med et megablowjob og først der, da hun åbnede munden, så jeg at hendes tænder var fuldstændig ødelagte og rådne (siger man det?). Får lidt kuldegysninger af at tænke på det nu og især, at jeg gjorde mig færdig af bare liderlighed og bagefter håbede jeg bare, at de penge hun måtte tage med hjem skulle gå til en komplet rekonstruktion hos en tandlæge. Det ville hun fortjene for hun var en køn pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja - må sige at det er den samme som i Aalborg gik under navnet Laura. Ja hun har fået fine tænder :) 

Men jeg aflagde besøg hos hende dagen før hun smuttede videre - Det var IKKE noget jeg ville gentage. Alt igennem ok efter bogen - men troede også det var generthed som i princippet er sødt nok, men ak det opdagede jeg så var ligegyldighed og skjult uvilje (måske) - Grunden kan jeg gisne om (føler ikke jeg er en ren Jon Juan men heller ikke kvapset el lign) så ... nej jeg tænker at hun er en typisk (bragt fra et østland" sammen med en lidt ældre kvinde som "ordnede alle praktiske ting" - og måske også pigens pengesager ...... (ved at dette her også hedder noget andet) - så måske pengene kunne bruges mere fornuftigt. Vi gjorde alt det vi skulle og tju bang så  stod jeg på fortovet igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...