Hop til indhold

Lolita Sarah i Århus.

Featured Replies

Skrevet

Var et smut forbi hende her;

https://annoncelight.dk/showad/266609

Billederne fristede absolut og da hun var i Esbjerg i sidste uge, skrev jeg til hende om ikke hun på et tidspunkt kom til Århus og

det gjorde hun så søndag. Billederne er 100% hende. Hun er lavere end jeg forventede, men alt i alt en rigtig sød og venlig polsk pige.

Efter lidt skriveri frem og tilbage, ankom jeg, grundet årsager jeg ikke selv var herre over, noget forsinket (15 min), men blev alligevel

godt taget imod. Stedet er ikke langt fra Vejby Risskov Hallen.

Jeg måtte selv gå i gang med betalingen før vi startede, der var ikke noget hun stod og krævede. Hvad vi så foretog os vil jeg ikke komme ind på,

men hun tilbyder en hel del ekstra ting og fik både det og faktisk mere end jeg kunne forvente - rigtig god service. 

Der var efterfølgende tid til både bad, krammeri under bruseren og bagefter sad vi og snakkede en del - ganske hyggeligt, følte på ingen måde hun 

ville smide mig ud, selvom min aftalte tid var overskredet en smule.

Pigen 10/10

Stedet 8/10

Gentagelsesfare 9/10

Skrevet

Hej Århusman,

Hun ser spændende ud ! Tror du alderen passer ?

Gad vide om det så var hende med eller hende uden tætoveringer du mødte ? Ser ud til at være den samme pige måske before/after ?

T

Skrevet

Kan se at hun har skiftet billeder ud. Nu alle med tattoo.

Skrevet
  • Author

Tror helt sikkert alderen passer....eller måske er hun 20/21 men så bestemt ikke mere. 

Ja - hun har tattoos der foran. 

Skrevet

Besøgte hende

kan bekræfte Aalrhusmans oplevelse. Sød pige og det er hende på billederne.

indlevende oh en smule generet. Hun kigger ikke på uret var min fornemmelse.

Men når hun først er i gang er hun vild.

En .god oplevelse som jeg skal spare jer detailierne for.

Stedet er åbenbart udskiftet, det ligger tæt på botanisk have i Aarhus.

T

• 1 month later...
Skrevet

Var forbi søde Sarah og fik en glimrende behandling i en halv time for 700 kr. Vi startede med et fælles brusebad efterfulgt af en let og pirrende massage og sluttede med en kombi af superfransk og dansk.

Sarah kan anbefales, hvis man er til en ung, letbuttet pige med store bryster,som snakker godt engelsk. 

Skrevet
  • Author
Liderbukken skrev, for 2 timer siden:

Sarah kan anbefales, hvis man er til en ung, letbuttet pige med store bryster,som snakker godt engelsk. 

Billederne af hende på annoncen må være af lidt ældre dato. Jeg vurderer hende til at være min. 6 kg lettere nu - måske endda mere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.