Hop til indhold

Recommended Posts

Var et smut forbi saimai i augustenborggade i sidste uge. blev lukket ind af en meget smuk og dansktalende pige på omkring 30 (fik ikke hendes navn). Hun havde en hvid kittel over en lårkort kjole og havde langt mørkt hår. bad om en times massage og gjorde klar til at imdtage den opvarmede briks. hun kom ind og havde nu taget kitlen af. hun masserede bagsiden hvilket var ganske ok uden at være hårdt. herefter om på maven og hun kravlede op på briksen og begyndte at massere benene. resultatet udeblev ikke og hun spurgte om han også skulle have lidt. jeg havde betemt mig for at det skulle være alt eller intet og da dette ikke kunne lade sig gøre nøjedes vi med hyggesnak. men for pokker hvor var hun flot og fræk så mon ikke det skal prøves igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke været der for nylig. Men sidst jeg blev betjent af en ung pige, fortalte hun at der var et værelse nede af gangen efter toilettet, hvor man kunne få hele dynen. Måske skal man bestille i forvejen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag fredag ved 11.30 tiden .... Var godt øm og har jo hørt at Saimai er helt ok , så nu skulle det prøves!

Ringer på og en sød lille thai åbner , kvindelige "thai" former havde hun, så glædede mig imens kludene røg af, men til min skuffelse var det en anden der kom ind desværre... selvom hun nu osse var meget sød..

Det startede som forventet, kold olie og ringe massage, men det blev lidt bedre, hun ramte lidt af de ømme punkter men det var vist mere held en forstand... Der var lidt strejf af lille per , det var lige tilpas, ikke for meget men heller ikke for lidt.. Der var ikke den "fuck me fore money" stemning der tit er de små steder... Så lå faktisk og blev mere og mere tilfreds.. dejligt!

Efter 30min vendte jeg mig om, MEN jeg havde lige smidt mig på ryggen hvorefter hendes hånd røg hen over lille per.. og der blev sagt "you want fore 700,-?!" Så røg stemningen og lysten sgu et par grader...

Men forhandlede mig ned til 500,- efter et stykke tid og efter hun lige var ude og spørge "mutter" .... Og hj var hun så helt ok til ;) .... Fik lov at hive kludene af hende og for F......! en FLOT thaikrop... Og har altså set en del.... Dejlig gylden brun og fast ... Og den første trimmet thai mis jeg har set ;) ud over dem jeg har knaldet i min fritid selvfølgelig :lol:

Men alt i alt er det ok hos Saimai

Der er rent og velduftene, pigerne er rigtig søde og smilene og der er en rigtig god stemning og så er der dælme dytme varme i deres brikse ligesom på hedemannsgade, det er alt for lækkert.!..

Helheds karakteren er 8 ud af 10 mulige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...