Hop til indhold
Dan1981

Sille Sugar ❤️ Nyborg

Recommended Posts

Lørdag var jeg af forskellige årsager i Nyborg, efter jeg var tjekket ind på hotellet havde jeg et par timer før middagen startede,

Jeg kigger lidt rundt på annoncelight og fandt Sille Sugar, sendt en sms, kort tid efter fik jeg svar og hun havde tid med det samme som passede prefekt for mig.

https://annoncelight.dk/showad/255780

 

jeg tog afsted mod Sille og blev mødt af en utrolig sød og petit pige, det praktisk blev hurtigt klaret, pga at den danske vinter gik jeg ud på badeværelset og varmede mine hænder.

jeg smuttede ind til Sille igen som lidt skulle ud og gør sig klar, Sille kom retur i et lækkert sæt lingeri, 

vi varmede hinanden lidt op med nusseri, kys og Sille gav en meget dejligt blowjob,

jeg havde dog en stor lyst til at give Sille nydelse, jeg jeg fik hende placeret ved yderkanten af sengen så jeg kunne sidde på knæ på gulvet, jeg kælede for hende krop, med hænder og tungen, da jeg følte tiden var lidt, lod jeg min tung arbejde løs på Sille, i startede ramte jeg ikke hendes punkt helt rigtigt men efter lidt justering ramt jeg plet, jeg havde booket 45 min men tiden løb fra os, da jeg ikke kunne slippe Sille’s utrolig velsmagende fisse og røv,

jeg er ret sikker på Sille også nød min “behandling” og hun kom ihverfald 1 gang, hvilket blot tændte mig endnu mere.

tiden blev forlænget, jeg lå mig på og ryggen og Sille gave mig en fantastisk ridetur.

Sille du skal have mange tak for en forrygende time, håber jeg fanger dig en anden gang igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv haft fornøjelsen af Sille et par gange. Hun er bare det dejligste lille nips. Håber snart hun kommer til jylland igen. :)

Og blow er med gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 2 timer siden:

Har selv haft fornøjelsen af Sille et par gange. Hun er bare det dejligste lille nips. Håber snart hun kommer til jylland igen. :)

Og blow er med gummi. 

Ok øv. 

Tak for svaret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hinde i sidste uge. Hun er var hurtig på sms nemt at lave en aftale med hinde.

Jeg er altid meget spændt på at møde GP for den første gang se hun nu godt ud og er hun så hot som man tror og er der kemig. Jeg kom ind til Sille ret sikke på det var hjemme hos hinde privat “shit hvor var der rodet og lidt ulækkert” der Sille på billeder men 27 det er vist en del år siden. Vi havde aftalt hvad der skulle ske over sms men det hvad hun vis glemt et sted i alt sidt rod, det er noget lort at komme hjem til en GP og man er bar max liderlig så alt sund fornuft er bar væk “jeg burte været vænt om og gårt” hun har en meget flot krop.

Hun gav et kedeligt BJ og sex var ok alså jeg kom :) jeg komme helt sikke ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Jeg besøgte hende i 2012 v. Skibhuspigerne, første gang jeg var der og der var hun en frisk, spændstig og ung pige der lignede hendes billeder perfekt. Hun kunne tage godt imod og skreg som en vild gris, det var fedt. Men det er nu 9år senere er det de samme billeder. Det er altså bare trist når nogle piger nægter at fornye billeder med virkelighedens tegn. Der er et par andre piger på AL under Fyn, der har billeder som nok er 5+år gamle og 30+kg forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...