Hop til indhold
Tap

Evelyn Lolita

Recommended Posts

Dette er min første, og jeg er helt klar over i vil tvivle og forhåbentlig ikke tro hvad jeg skriver.

Jeg har set efter om der har været nogle anmeldelser af Evelyn og så der var nogle fra Fredericia det var ikke opløftende, så det var med stor nervøsitet jeg drog afsted til aftalen jeg havde lavet nogle timer tidligere.

Alle spekulationerne forsvandt i døren hvor hun kikkede forsigtigt frem, det var den samme smukke kvinde som på profilerne, jeg kom ind og så skønheden i hel figur, hun gik direkte i " I love you babe" Dette var blivende til skønheden sørgede for forløsning og jeg forlod hende meget glad og tilfreds.

https://annoncelight.dk/showad/263397

Vægten er en skrivefejl træk ti kilo fra, hun er dejlig petit..alderen kan jeg ikke helt bedømme men dejlig ung, alt sider som det skal.

Jeg vil ikke beskrive sexen, det vil for altid blive mellem Evelyn og Tappen, men jeg besøger hende igen og igen og igen...........

En kort beskrivelse vil være Smuk, petit, slank, lækker figur, de dejligste små bryster, gennemført sød, inteligent, glimrende engelsk. Jeg kunne blive ved.

Evelyn er en af de kvinder der er noget særligt, der skal værnes om og passede på, absolut værd at besøge(jeg hader at skrive det, kan i ikke bare blive væk så jeg har skønheden for mig selv)

Stedet er fint, varmt, trygt og meget rent.

Stedet 9.       Kun fordi det ikke var hele lejligheden.

Pigen  10+++

Ydelsen 10+++

Den lille Tap

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo Evelin er en lækker pige. Det kan jeg tilslutte mig. Hun holder til tæt på Lidl på Nyborgvej. Jeg har bemærket de negative indlæg andre steder og kan ikke få dem til at passe. Billederne passer 100 % og er man til yngre tynde piger er hun helt perfekt. Lejligheden er lækker og ydelsen er i den bedre ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...