Hop til indhold
Guest Jay Gatsby

Hot Arabic Girl

Recommended Posts

Guest Jay Gatsby

Yasmin  er næsten som en drøm fra 1001 nat. Langt mørkt hår, et strejf af østen, temperament, kærlig og sød.

Jeg var overrasket over hvor smuk hun egentlig er. 

Hun sutter godt og tager fint imod. Hun kunne i den grad finde ud af at pudse min lampe men det var ikke en ånd som kom ud, i stedet var det en stor klat som havnede lige mellem hendes patter. 

Redigeret af Jay Gatsby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jay Gatsby skrev, for 58 minutter siden:

Yasmin  er næsten som en drøm fra 1001 nat. Langt mørkt hår, et strejf af østen, temperament, kærlig og sød.

Jeg var overrasket over hvor smuk hun egentlig er. 

Hun sutter godt og tager fint imod. Hun kunne i den grad finde ud af at pudse min lampe men det var ikke en ånd som kom ud, i stedet var det en stor klat som havnede lige mellem hendes patter. 

Er det hende på (alle) billederne denne gang?

For hun har haft en laaang history med at bruge falske billeder. 

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 minut siden:

Er det hende på billederne denne gang? For hun har haft en laaang history med at bruge falske billeder. 

De fleste udover avisbilledet ser fake ud.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Psy skrev, for 4 minutter siden:

De fleste udover avisbilledet ser fake ud.. 

Det var også min første indskydelse og et trick hun har brugt flere gange.

At have en mængde yderst flotte modelfotos og så 2 med avis og hvor de 2 avis-billeder i sig selv ikke siger meget om pigen ud over at de er med til at gøre hele pakken "reel". Og mange tænker sikkert at hvis der er billeder med avis eller andet så er alle billederne pr. automatik sandfærdige. Men sådan har det ikke været de sidste 2-3 gange og sikkert det samme stadigvæk.

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Udover at hun har en tændes til at bruge falske billeder, så lyver hun også omkring hendes nationalitet. Der er intet arabisk over en sigøjner der er bosat i Spanien. Der er desuden intet italiensk over hende udover at hun bare kan nogle par ord på italiensk. Piger i denne branche må snart til at forstå at deres kunder værdsætter ærlighed frem for alt. Man burde desuden aldrig give penge til en der stjæler billeder fra andres Instagramprofiler. Det er det man kalder for identitettyveri.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...