Hop til indhold
caddi

STAY AWAY Clara

Recommended Posts

Som overskriften siger bliv væk. Jeg har aldrig følt mig så snydt som her til aften. Fy for satan hvor var det en klam oplevelse.

Jeg var desværre i dag ude for en rigtig kedelig oplevelse med hende her https://annoncelight.dk/showad/268252

 

Starter med og skrive til hende og få ca lokation og lidt priser. Rigtig god kommunikation og god til engelsk på skrift. Prisen er 800for 1/2 time og med de priser de andre piger har til den lidt dyre side.  Får oplyst et hotel i odense og siger jeg lige vil skrive igen senere.

Jeg går i bad, barberer mig selv og lillemanden. Tænker jeg ville tage lidt fint tøj på og lugte godt.  Jeg bliver enig med mig selv om at jeg egentlig gerne vil have 45 min og får at vide at det er multi cum :) perfekt. Prisen er 1100kr.

 

Jeg ankommer og prøver og slå en snak af. Men dette gik ikke så godt. Den engelske mundlige står ikke mål med den skriftlige. Nå, men jeg tager tøjer af og betragter hende. Super lækker og lige min drømmepige. Det skal nok være hende på billederne men uden make up.

Jeg bliver lagt i en enkelt seng og får 60 sek med hånden. Lillemanden rejser sig og jeg tænker at nu skal jeg nok have en sutter. Men nej. Jeg får at vide at når jeg kommer skal jeg trække mig ud. Ok tænker jeg og tænker hvor blev min sutter af? 

Spørger om hun vil ride lidt hun springer på i 20 sek og siger så hun kan ligge ned. Mig ovenpå og hun styrer mig ind. Men ak det gamle trick med og holde på pikken så den næsten ikke kommer ind. Jeg spørger om det gør ondt. Det er jo ikke meningen.

Hun foreslår doggy. Ok tænker jeg. Men ak igen det samme med hånden som bliver brugt så kun hovedet kommer ind. Nu er begejstringen efterhånden ved og forsvinde og blive afløst af frustration. Den ellers meget flotte rejsning forsvandt. Jeg fik hende til og lege med sig selv og fik hevet den op fra slap. Jeg prøver og spørge hvorfor det med hånden hele tiden. Nu forsvandt evnen helt til det engelske. 

Vi fortsatte denne juleleg frem og tilbage. Hver gang jeg kom ovenpå fik hun placeret sig sådan at det var umuligt og kneppe. Da jeg til sidst foreslår en dogge på gulvet for jeg et klart nej.

Jeg beder hende lege med sig selv da hun er gudesmuk og jeg ender med og må tage en spiller og erkende slaget var tabt. Jeg ville ikke være mig selv bekendt og skændes med hende om denne her oplevelse. Jeg tog mit tøj på og blev enig med mig selv om at skrive denne her anmeldelse. Det var et stort svindelnummer. Føj for den lede.

Huun sagde i øvrigt at hun var fra Rumanien og ikke fra spanien som annoncen siger. Dette gjorde ingen forskel for mig. Da hun var lige hvad jeg havde drømt om af udseende.

Min oplevelse med +50 forskellige dejlige piger er hun klart det dårligste penge jeg nogensinde har brugt i den henseende. Selv dem på stenløsevej er bedre knald.

Sted: 0

Pige udseende: 10

Oplevelse: 0

Er jeg den eneste som er gået i den her fælde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En træls oplevelse du har haft der. Overvejede faktisk selv at besøge pigen, men er da helt sikker på det ikke kommer til at ske nu. Tak for advarslen.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det lyder som en pige der enten er blevet metaltræt eller skulle have valgt noget andet at tage sig til for det virker ikke som om hun samler på glade kunder.

Men hvis det bare gælder rejse rundt og rejse citronen mest muligt, så er der måske ike noget at sige til det første.....

Men tak for at dele med os andre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha...ja hun er kendt for at køre rundt i hele landet på Hotel, mens hendes ven fra romanien venter inde ved siden af. Hun hed raffaella før men har nu skiftet navn. Hun er ikke pengene værd. Hvorfor prøver du ikke den flotteste latina ever...Sara på Nyborgvej....der kan Raffaella godt pakke sammen. Hun tværer sig til i make up. Sara bruger intet og er bare gude smuk med gode former...Fin Latina fra Colombia......https://annoncelight.dk/showad/252059

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du/i måske overvejet at hun er ofre for menneskehandle, ligesom 99,9 % af alle udenlandske prostituerede?

Og så sidder her en klaphat, og skriver at hun måske skulle ha valgt et andet erhverv, mr. DKFyr34??? Hvornår fik du din hjerneblødning? 

Måske i bare skulle holde jer til den danske kvinde, som bare vil forsøde sin hverdag lidt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrenodv skrev, for 13 minutter siden:

Har du/i måske overvejet at hun er ofre for menneskehandle, ligesom 99,9 % af alle udenlandske prostituerede?

Og så sidder her en klaphat, og skriver at hun måske skulle ha valgt et andet erhverv, mr. DKFyr34??? Hvornår fik du din hjerneblødning? 

Måske i bare skulle holde jer til den danske kvinde, som bare vil forsøde sin hverdag lidt. 

 

Sikke da noget fis at komme med. Hvor har du fra at 99.9 % af udenlandske prostituerede er offer for menneskehandel? Ja, nogle er offer for menneskehandel og det kan på inden måde accepteres. Der er udenlandske piger der også "bare" er her af egen fri vilje for at tjene lidt ekstra. Har mødt flere forskellige udenlandske piger der er glade for det de laver og kan ligge og snakke og laver sjov efter det "væsentlige" er overstået. De er sgu ikke handlede eller tvunget ind i det.
En anden ting: Moderer dit sprogbrug over for andre brugere her. 
En profil som din der har bidraget med 2 indlæg og så kommer med den slags overfusninger bliver ikke opfattet som seriøs. Så igen - moderer dine udtalelser, hav styr på dine facts og klap hesten lidt.

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Sikke da noget fis at komme med. Hvor har du fra at 99.9 % af udenlandske prostituerede er offer for menneskehandel? Ja, nogle er offer for menneskehandel og det kan på inden måde accepteres. Der er udenlandske piger der også "bare" er her af egen fri vilje for at tjene lidt ekstra. Har mødt flere forskellige udenlandske piger der er glade for det de laver og kan ligge og snakke og laver sjov efter det "væsentlige" er overstået. De er sgu ikke handlede eller tvunget ind i det.
En anden ting: Moderer dit sprogbrug over for andre brugere her. 
En profil som din der har bidraget med 2 indlæg og så kommer med den slags overfusninger bliver ikke opfattet som seriøs. Så igen - moderer dine udtalelser, hav styr på dine facts og klap hesten lidt.

God weekend.

Jeg er egentlig ret så ligeglad med det du skriver. 99.9 % er bare skudt ud, men det er sikkert et meget passende tal. De piger du har mødt, som du har ligget og snakket med og "Lavet sjov" med bagefter, det lyder lidt som en indbildning fra din side af. men fred være med det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrenodv skrev, for 8 timer siden:

Jeg er egentlig ret så ligeglad med det du skriver. 99.9 % er bare skudt ud, men det er sikkert et meget passende tal. De piger du har mødt, som du har ligget og snakket med og "Lavet sjov" med bagefter, det lyder lidt som en indbildning fra din side af. men fred være med det. 

Ja og fred være med dig og din indbildske meninger. Hvis du er ligeglad med andres meninger gætter jeg på andre også er ret så lige glad med dig. Du er tilsyneladende uden for pædagogisk rækkevidde. Intet af det jeg skriver er indbildning fra min side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...