Hop til indhold

Nina, Marselisborg Alle, Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre, jeg har gennem en del år besøgt Nina, det er dog ved at være længe siden jeg har nydt hendes skønne og ophidsende massage på ryg og mellem baller.

Den skønne afslutning i 69er med squirt vil jeg gerne prøve igen

Er der nogle der ved hvordan status  er på klinikken ?

pfh tak

Redigeret af Onkel
Stavefejl

Skrevet

Sidst jeg besøgte Nina - November '18 - var alt ved det gamle. Nina modtog mig smilede, gav fræk massage og hj, jeg fingerkneppede og slikkede hende - pris 700 kr. Afsluttede takkede hun for besøget...

Skrevet
  • Author

Hej DKK 67

det lyder som om hun er still going strong. Hvis jeg får tid, tror jeg at hun skal besøges lørdag, trænger til at slikke hende til hun sprøjter.

Skrevet

Jeg har også besøgt hende en del gange, men aldrig set hende sprøjte, nok fordi jeg kun fik HJ. Kan hun det hver gang @Onkel?

Skrevet
  • Author

@Hedonis det har jeg lidt svært ved at svare på, men de sidste 2 gange jeg har besøgt hende, har vi sluttet seancen med at vi har ligget i 69 hvor hun har givet mig HJ med analpirring. Jeg har slikket  og fingerkneppet hende samtidig. Det er begge gange endt med squirt i mit ansigt/mund....virkeligt frækt :-9

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.