Hop til indhold
springerxxx

Miss Jessica /madonna delux

Recommended Posts

lørdag d,27/10 vejen gik som så mange gange før forbi rødovre :) og mine tanker kørte på et besøg på madonna delux. og vidste at miss jessica skulle være på dernede :) hvilket jo som SÆDvanlig altid er ren hygge :) betalte for 30min hvilket jo er lidt kortere end jeg plejer .men lovede hende at komme igen på torsdag d.1/11 omkring kl20 ville så bruge 1time med hende . hun skyndte sig så lige at sige at hun ikke ville være på Madonna delux . men hende og nogen af de andre piger var blevet enige om at starte udenfor rødovre . og jeg spurgte så om hvor det så var og hun smilede og sagde . at de starter op på Club bella . hvilket jeg ikke kender :( fik afvide at det ikke var så langt fra rødovre . og spurgte så om adressen hvilket jeg så fik afvide det skulle være på Bellahøjvej 115 i stuen :) i lyse og venlige lokaler . så jeg spurgte om jeg kunne bestille tid deroppe til torsdag :) det kunne jeg desværre ikke men kunne ringe til Club bella da de gerne modtager bestillinger :) så en selvfølge at jeg gerne vil se miss Jessica igen og da det ikke er så langt fra rødovre bestiller jeg tid allerede idag mandag :) de har deres egen hjemme side som er Club Bella .dk og deres åbningstider er så fra kl 10 til 22 håber at de piger som kommer derop bliver glade for deres nye omgivelser og håber at servicen bliver som den altid har været hos de tidligere Madonna delux piger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...