Hop til indhold
Sexeren

27 årig Kammi, Tarup/Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/268674

Mandag aften aflagde jeg Dejlige Kammi et besøg.

Blev modtaget af dejlig sorthåret kvinde i bodystock..

Kys og kram og blev budt inden for..

lidt snak om planen, et hurtigt bad, og så mødtes vi midt på gulvet..

Hvor dejlige kys og berøring af en kvindehånd, så der hurtigt blev til et rør..

Jeg fik åbnet boddyen, og begyndte blid massage i de nedre regioner, som meget hurtigt blev driv våde..

Jeg fik pillet boddyen af, og kunne nu se at billeder på annoncelight, var ægte..

En fræk røv, gnubbede mit lem,  der var sku drift i understellet på Kammi.

Men det var nu de små dejlige bryster der tiltalte mig, så kys og tunge på dem, og et par fingre nederst, gav en speciel vejrtrækning hos Kammi..

Så gled hun ned og begyndte mundarbejdet, med et dejligt blow,  uden brug af hænder..

Skaft, boller og selvfølgelig toppen, blev behandlet, super skønt.

Jeg måtte dog foreslå at vi skulle fortsætte på madrassen.. da mine ben begyndte at dirre..hvilket vi så gjorde..

Blow fortsatte uden brug af hænder, smuttede jernet ud af munden, fangede hun det igen med tunge og læber..

Pussyen fik massage, så den var sjask våd..

69 skulle da også lige afprøves,  det kunne hun lide, også når der samtidig blev pillet ved klit, må indrømme, Kammis dejlige safter løb ned over mine kinder..

Py ha, en tur..

Så var det tid til gummi på drengen, og en ridetur, op og ned, vrikke  med understellet, frem og til bage og til siderne..

Det var en fantastisk jockey, der red en gammel hingst.. ud over stepperne.. forløsningen var lige oppe over.

men heldig vis ville hun afslutte med blow, så af med frakken og så i gang med blow, samtidig med at hånden kærtegnede mine boller..

De sidste stryg med hånden sendte ladningen afsted..

Der fik hun sku varmen..

Lidt aftørring, og en længere samtale på lagnet, samtidig med jeg legede med de dejlige små bryster og nipples ...

Bad og i tøjet, kys og knus til afsked..

Beretning om et dejligt besøg hos Kammi i Tarup.

Sexeren

 

Redigeret af Administrator
Rettelse af fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Måske han har evnen til at få det bedste op i pigerne. Det kan så tolkes som man vil. :D

Det tror jeg. Jeg mindes ikke en anmeldelse lavet af Sexeren som er negativ :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for længst erkendt at jeg slet ikke har samme magt over glædespigerne, så de er smaskvåde i trusserne straks jeg kommer ind. Hvis jeg endelig er så heldig at de våde erkender jeg at det snarere er eksplorationscreme efter den sidste gæst, eller, hvad jeg sandelig ikke håber, jeg er trods diverse undersøgelser er havnet hos en af de piger der sælger sex uden condom.

Jeg har nu stadig glæde af at læse sexerens anmeldelser. Dels pga underholdningsværdien, dels fordi jeg trækker 3/4 fra pga min ringere sexappeal, og så er der det tilbage der svarer til min oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig over den kritik..

De oplevelser jeg har skrevet om,  er ægte, ikke noget med creme eller sperm fra anden  herres besøg..

Jeg dyrker ikke sex uden gummi!!!

De steder der tilbyder dette, kommer jeg ikke, ej heller hvis det kun er en pige,  der tilbyder uden, på stedet..

Med min smag og lugtesans, kan jeg godt skelne mellem creme og ægte pussy lugt, men så sandelig også en dårlig stank fra en kvindes underliv..

Kan godt mærke lidt i sprækken, og sådan lidt diskret , lige lugte til fingrene, for om der skal slikke i fugen..

Jeg har besøgt steder, mange,  hvor det ikke har været muligt at forklarer, mine ønsker, det kan være sprogproblemer.. eller de ikke vil/kan leverer varen..

Jeg har været i "gamet" i mere end 45 år, så lidt erfaring har jeg dog..

Mange knappenåle på kortet, alene i Odense, som jeg har været.

Mange steder er pop up,  knald adresser,  BNB, private, bordeller, private. solcentre, bilen,  naturen.. strassen.,

men det er meget længe siden, man bliver jo magelig, og vil have komfort.

Seng,  på stedet, og mulighed for bad før og bagefter, og renlighed i lokalet..

Dage hvor jer er super liderlig, andre dage hvor jeg nærmest bare nyde en kvindekrop, og mærke gengæld..

Dage hvor der skal bankes igennem, andre hvor blow bare ser skønt..

I går fik jeg det hele, godt ridt, mellem blow, som jeg selv ønskede.. også  til slut.

Kan så lige tilføje, der var dejlig øjenkontakt i de scener,  hvor det var muligt, især under rideturen..

Sexeren

PS. aflæg selv Tammi og få syn og smagen, for sagen!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 12 timer siden:

De oplevelser jeg har skrevet om,  er ægte, ikke noget med creme eller sperm fra anden  herres besøg..

Jeg dyrker ikke sex uden gummi!!!

Kære sexer.

Det er mine egne tanker og oplevelser jeg beskriver.

Nogle  spiller i superliaen, andre i anden division. Vi spiller ofte "på de samme baner" men oplevelsen er jo så åbenlyst forskellig for andre. Derfor er fodbold jo stadig en dejlig sport, og ligeså med vores hobby. Man kan læse om andres fremragende præstationer, og erkende at man selv og andre må glædes over mere ydmyge indsatser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, den 29/1/2019 at 17:31:

Jeg undrer mig over den kritik..

 

Kære Sexer.

der er absolut ingen kritik. Kun respekt og beundring fra os andre. Du leverer gpde anmeldelser og vi er overvældet over hvor ofte du har gode oplevelser med pigerne i forhold til vores egne erfaringer. Enten er du bare heldig eller også må du kunne nget som bringer det bedste frem i pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, den 29/1/2019 at 08:59:

Mandag aften aflagde jeg Dejlige Tammi et besøg.

Halløj!

Du skriver Tammi men linker til Kammi? Skrivefejl eller er det to forskellige piger? Kunne godt fristes til at besøge Kammi. Hvordan er hendes engelske?

God weekend herfra og få jeg noget:

Fisse! ::P

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 31 minutter siden:

Halløj!

Du skriver Tammi men linker til Kammi? Skrivefejl eller er det to forskellige piger? Kunne godt fristes til at besøge Kammi. Hvordan er hendes engelske?

God weekend herfra og få jeg noget:

Fisse! ::P

Det er altså også snart på tide du leverer en af dine gode og sjove anmeldelser!! 

God weekend og undskyld afsporingen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 5 timer siden:

Det er altså også snart på tide du leverer en af dine gode og sjove anmeldelser!! 

God weekend og undskyld afsporingen. :)

Jo jo skal nok... Men kræver jo lige der er noget at skrive om.... :P Har de sidste mange gange "kun" besøgt gamle kendinge. Dem er der jo ikke så meget nyt at skrive om... Skal jo også passe på hvad jeg skriver... Vil nødig have revet hovedet af.... 

Tak og god weekend herfra også...

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...