Hop til indhold
Big3lover

Spanske nymfomaniske Paola

Recommended Posts

Først et link: https://annoncelight.dk/showad/254991

Jeg har nu besøgt denne spanske milf 3 gange, og det bliver bedre og bedre for hver gang. Billederne er 100% ægte, måske rettet en lille smule for skønhedsfejl. Men ellers ser hun ud som billeder viser - faktisk bedre vil jeg sige. Jeg faldt for hendes store velformet røv ved mit første besøg.

Hun virker umiddelbart som en lidt forsigtig og genert type - nogen ville måske endda synes en smule "kedelig". Men det er sandelig noget andet når hun først kommer igang. Ved første besøg fik jeg oliespansk som opvarmning. Herefter fransk med duppen på og til sidst en gang dansk i forskellige stillinger. Alle discipliner til UG....især forstår hun at ride én godt og grundigt igennem - Kæft det var godt! :P. De to andre gange lod jeg hende køre showet, og det var med nye varierende stillinger / opvarmning hver gang. Hun kan klart anbefales som et rigtig godt knald og hun yder en fin imødekommende service for de 600 kr som 15 min. cocktail koster. Hun er desværre kun én dag mere i Odense C. Så tager hun til Svendborg i en 7-8 dage sagde hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...