Hop til indhold
BrystLover

Laura fra SexyClub

Recommended Posts

Guest Kongw

http://sexyclub.dk/girls/laura3/index.html

Er der nogen herinde fra, der har erfaringer med Laura?

Ja - Taler englesk vis du ikke bryder dig om det,

Hendes bryster har form som en skiløjbe de hænger MEGET - utrolig meget i forhold til hendes alder.

alderen på 22 passer nogenlunde hun er deromkring , Sexen er meget mekanisk og hun virker fraværende .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun taler engelsk. Tror hun sagde hun var fra Spanien hvilket sagtens kan virke sansynligt.

Jeg blev meget overrasket over at hun ikke var en dansk studine på "22" år og var lige ved at gå igen. Men var under tidspres og havde slet slet ingen plan 2. Herudover så hun sød ud og jeg blev.

Hun har dejligt store bryster som var det hele værd. Vi havde god kemi og hun havde klart god humor hvilket jeg sætter extrem stor pris på. Reel alder under 25.

Så alt i alt et udmærket besøg. Har mødt piger der var mere "på" og piger som var meget mere fraværende. så kan egentlig godt anbefale hende hvis du er klar på at hun ikke er dansk. Og hvis du kan li store ægte bryster.

Pil nedad til Sexyclub for ikke at skrive at hun er udenlandsk på hjemmesiden, men det jeg også oplevet gentagne gange på det gode gamle "danske" sted Cassiopeia. Så jeg besøger selvfølgelig Sexyclub igen, men ringer lige nok næste gang og spørger om pigen er dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor synd, hun ikke er dansk. Jeg ville rigtig gerne have været sammen med hende. Men lige nu leder jeg efter en dansk pige, og når hendes bryster samtidig hænger så meget, som der bliver skrevet, så er det ikke lige mig - desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Laura. Det var et ganske udemærket besøg. Hendes bryster hænger ikke, de er ægte for faen :lol: De er store, bløde, faste og hopper smukt frem og tilbage under akten. Go for it

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sexyclub

Pil nedad til Sexyclub for ikke at skrive at hun er udenlandsk på hjemmesiden

Vi beklager, at det ikke er fremgået af Lauras beskrivelse, at hun ikke taler dansk. Vi glemmer nogen gange, at det for nogle, betyder utrolig meget.

Det er nu rettet. :)

Venlig hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

God reaktion Sexyclub. Det er de færreste steder der gør det som jer. De fleste "putter" bevidst med deres udenlandske piger. Og så når pigen er taget hjem til det land hun kom fra så skriver de stort og bredt i markedsføringen.

"Hos os arbejder kun dansktalende piger"

Det i gør betyder at i virker mere troværdige fremadrettet. Udover det lyder i så til det i finder som berettiget kritik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...