Hop til indhold

Recommended Posts

Ikke andet end at billederne da vist forestiller to forskellige thaipiger.

Hende i rødt har ingen modermærker på brystet/lige over brystet, hvilket den anden har.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ligner en ombygget. Tror det er mere udbredt end vi gør os klart. Der har været billeder af ikke mindst ansigtet der indikerer dette. Hele attituden virker forkert, men fotografen kan naturligvis også styre opstillingerne. De ombyggede kan være gudesmukke, men ikke noget for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanariefuglen skrev, den 31/1/2019 at 00:23:

Det ligner en ombygget. Tror det er mere udbredt end vi gør os klart. Der har været billeder af ikke mindst ansigtet der indikerer dette. Hele attituden virker forkert, men fotografen kan naturligvis også styre opstillingerne. De ombyggede kan være gudesmukke, men ikke noget for mig.

 

Man kan også vende den rundt og sige: "Tror det er mindre udbredt end du gør dig klart".

Du kan sagtens ske at have ret. Det ved jeg intet om, men jeg har set adskillige debatter, hvor folk herinde bare lige slynger den der bemærkning ud uden noget som helst belæg og i et par af dem, har jeg vidst med sikkerhed, at de har ikke ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanariefuglen skrev, den 31/1/2019 at 00:23:

Det ligner en ombygget. Tror det er mere udbredt end vi gør os klart. Der har været billeder af ikke mindst ansigtet der indikerer dette. Hele attituden virker forkert, men fotografen kan naturligvis også styre opstillingerne. De ombyggede kan være gudesmukke, men ikke noget for mig.

Aww crap... you guys have mind fucked me real bad now:D I’m flipping the pics on thai adds now like: Hmmm she was pretty.. nice rack.. nice legs... pretty face.... nice cheek bones.... wait a minute.... that cheek bone is kind of masculine isn’t it.... those biceps are they really that feminin... well fuck it on to next add same procedure starts all over LOL...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...