Pappa-Oscar 67 Skrevet 28. Januar, 2019 Så er Doris tilbage i Herning. . https://annoncelight.dk/showad/202257 Havde fornøjelsen af at møde denne fantastiske pige sidst hun besøgte Bethaniagade, men har først taget mig sammen til at skrive en anmeldelse nu. Hun er en meget smuk, slank pige med naturlige bryster, som hendes ægte billeder også viser. Startede med et bad og så gik Doris i gang med et fantastisk blowjob uden kondom, som den gamle elsker. Allerede her kunne jeg mærke, at jeg var tæt på at komme første gang, så den smukke blev hurtigt vendt om i doggy stilling og sidenhen et cowboyridt udført med ekspertise af den lille dejlige stramme Doris. Så kunne den gamle ikke holde sig mere og udtømte den opsparede ladning. Efter lidt smalltalk....og tag ikke fejl af Doris...hun taler fint engelsk og er nem at snakke med.. blev jeg kampklar igen til 2. runde. Her begyndte Doris med sit perfekte blow igen......og hun fortsatte....og fortsatte....indtil den gamle nåede liderlighedens højdepunkt, og var nødt til at fyre hele ladningen af i munden på hende. Det havde hun ikke noget i mod, men tømte mig fuldstændig, før hun smilende stoppede og tørrede mig af med en serviet. Det var nu ikke nødvendigt, da hun havde suget mig helt tør. Altså de 45 minutter var gået alt for hurtigt i den søde Doris' s selskab. ( pris 1200 kr. med megafransk. Meget rimelig pris for denne oplevelse, i forhold til andre pigers priser, er min personlige mening. ) Hun skal besøges igen, nu da hun er tilbage.. ....mangler bare lige at få opsparingen og tidspunktet til at passe sammen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg