Mand34Horsens 207 Skrevet 27. Januar, 2019 (edited) https://annoncelight.dk/showad/268418 besøgte hende her i Års men kan se hun er rykket til Aalborg siden. Lad det være sagt med det samme hun var fantastisk, jeg bed hende om at møde mig i noget frækt og det skal jeg lige love for, i et tætsiddende fuldbody net med en nederdel, vi startede med at kysse inden vi overhovedet kom ind på værelset hvor det sjove skulle forgå. Hun startede med blowjob hvor hun satte sig på knæ foran mig og jeg kunne nyde det både hvor hun tog mig dybt og jeg kunne styre hendes hoved, det er noget af det bedste jeg har prøvet. Vi forsætte med sex doggy og hvor hun red mig og stadig med massere af kys. Det er uden at overdrive noget af det bedste jeg har prøvet af sex, hun var tilmed behagelig at snakke med imellem sex hvilket gjorde oplevelse så meget bedre. Jeg ved ikke hvor tit hun er på eller om hun kommer igen har ikke set hendes annonce før, men hvis hun gør skal jeg helt sikkert tage turen til Aalborg. Billederne er ægte, mener hun sagde hun er 27 hvilket nok skal passe. Redigeret 27. Januar, 2019 af Mand34Horsens 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna X 2 Skrevet 27. Januar, 2019 Mand34Horsens skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/268418 besøgte hende her i Års men kan se hun er rykket til Aalborg siden. Lad det være sagt med det samme hun var fantastisk, jeg bed hende om at møde mig i noget frækt og det skal jeg lige love for, i et tætsiddende fuldbody net med en nederdel, vi startede med at kysse inden vi overhovedet kom ind på værelset hvor det sjove skulle forgå. Hun startede med blowjob hvor hun satte sig på knæ foran mig og jeg kunne nyde det både hvor hun tog mig dybt og jeg kunne styre hendes hoved, det er noget af det bedste jeg har prøvet. Vi forsætte med sex doggy og hvor hun red mig og stadig med massere af kys. Det er uden at overdrive noget af det bedste jeg har prøvet af sex, hun var tilmed behagelig at snakke med imellem sex hvilket gjorde oplevelse så meget bedre. Jeg ved ikke hvor tit hun er på eller om hun kommer igen har ikke set hendes annonce før, men hvis hun gør skal jeg helt sikkert tage turen til Aalborg. Billederne er ægte, mener hun sagde hun er 27 hvilket nok skal passe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anna X 2 Skrevet 27. Januar, 2019 Jeg siger tusind tak for den dejlige anmeldelse. Det glæder mig at mit besøg fra Horsens var lige så glad for tiden vi brugte sammen som jeg salv var. En rigtig sød og dejlig mand enhver pige trygt kan besøge eller invitere på besøg. Kun positive og varme tanker fra mig. Knus Anna V. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg