Hop til indhold

Recommended Posts

Huset på Schiffsbrücke er solgt og lukket og ved at blive renoveret. 

Så nu er der kun thai kvinder af og til på de andre adresser. Du må se på oversigten på sexnord. Tilsyneladende er der ingen i denne uge. Men der har ofte været thai kvinder på Batteriestraße. Mon ikke det kommer igen. 

Til gengæld slipper vi forhåbentligt så for alle transerne og de omopererede, der var så mange af på Schiffsbrücke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Better-late-than-never skrev, for 2 timer siden:

Hej

Er der nogen i dette forum, der kan oplyse hvor er og hvad er der sket med thai GP'erne i Flensborg.

 

Ikke en eneste er at finde på https://sexnord.net/ eller http://www.fl-girls.com/

 

Der kommer helt sikkert et nyt sted for alle thai damerne/mænd og de ombyggede igen her i byen.

Men det kommer nok til at gå lidt inden, men indtilda kan du jo gå forbi hos Pha i apenraderstrasse, for både Pha og hendes søster giver  hele pakken hvis det ønskes.

Jung

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan sikrer man sig at det er Pha eller hendes søster.?

Nu ligger det vel 1 til 1 1/2 år tilbage hvor jeg prøvede 2 gange. Begge gange fik jeg anvist en ung/yngre thai og måtte betale 150 EU for massage og et håndjob!!! Med så ublu priser kommer man selvfølgelig ikke igen. 

Jeg vil ikke gå hen et sted hvor jeg ikke selv kan vælge hvem jeg ønsker!!! 

Hvordan bærer du dig ad med at få den thai du ønsker?? Og hvordan sikrer man sig at det er den rigtige når der ingen reklame er nogen steder??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, for 17 timer siden:

Hvordan sikrer man sig at det er Pha eller hendes søster.?

Nu ligger det vel 1 til 1 1/2 år tilbage hvor jeg prøvede 2 gange. Begge gange fik jeg anvist en ung/yngre thai og måtte betale 150 EU for massage og et håndjob!!! Med så ublu priser kommer man selvfølgelig ikke igen. 

Jeg vil ikke gå hen et sted hvor jeg ikke selv kan vælge hvem jeg ønsker!!! 

Hvordan bærer du dig ad med at få den thai du ønsker?? Og hvordan sikrer man sig at det er den rigtige når der ingen reklame er nogen steder??? 

Ring til dem og spør til tid med en af dem.

På facebook kan du søge efter pha thaimassage og der vil du også kunne se billede af Pha, hendes søster en lidt mere kraftig end Pha.

Ved begge kan du få den fulde tur, vil dog beskrive Pha som den som gir sig 100 og ikke kan få nok, hvor hendes søs er lidt mere rolig.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...