Hop til indhold
dinp1979

Niels Ebbesensgade, Aalborg

Recommended Posts

Hejsa,

Vil lige høre om der er nogle der har erfaringer med det sted der er i Niels Ebbesensgade i Aalborg? 

Har været et sted i Niels Ebbesensgade for en femmer siden og det var en dårlig oplevelse. Både sted og pige var skuffende, men der kan jo være sket en del siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke i Rosenlundsgade? Jeg er i hvert fald ikke stødt på det i Niels Ebbesensgade? Da jeg var der var det mørke piger,  men det er det ikke mere ifølge annoncen. Men det var ret faldefærdigt og så vidt jeg kan se på bygningen er der ikke sket det store. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dinp1979 skrev, for 14 timer siden:

Hejsa,

Vil lige høre om der er nogle der har erfaringer med det sted der er i Niels Ebbesensgade i Aalborg? 

Har været et sted i Niels Ebbesensgade for en femmer siden og det var en dårlig oplevelse. Både sted og pige var skuffende, men der kan jo være sket en del siden

Hej- jeg var der i fredags, og det var sgu ok. pigen er absolut ikke hende på billederne. den faktiske pige var fra Colombia, havde en del kurver, og små bløde ryster. Men ok til prisen.

jeg besøgte denne annonce(ikke denne pige): https://annoncelight.dk/showad/263199

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...