Hop til indhold
kam

Amsterdam?

Recommended Posts

Hey Folks. 

Jeg skal på messe i Amsterdam i uge 6 og ville lige sondere terrænet for eventuelle fritidsaktiviteter, så hvis I har nogle gode ideer til sjov og spas er jeg meget lydhør ;() 

// K. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

De Wallen bydel i den ældste bydel, er et spændende sted i Amsterdam...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 27/1/2019 at 18:19:

De Wallen bydel i den ældste bydel, er et spændende sted i Amsterdam...

Joeh, såmænd, men nu tænkte jeg mere på klubber eller lignende ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Det kan være vi bliver hulbrødre dernede :D 

https://janvanderdamm.wordpress.com

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugarshooter skrev, den 2/2/2019 at 13:48:

Det kan være vi bliver hulbrødre dernede :D

https://janvanderdamm.wordpress.com

 

He He, ja, hvis jeg finder de rigtige steder - var der sidste år og jeg synes da redlight district var meget sjovt, men havde ikke rigtig lyst til at blive "rullet" af de damer, så et fint og hyggeligt bordel eller FKK-lignende sted må jeg prøve at finde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Det blev sgu noget af en oplevelse. De Wallen kan jeg i hvert fald ikke anbefale. Forsøgte mig med tre piger, en ville have 150euro for 15min frem og tilbage, den næste spurgte jeg om "suck-fuck-50euro?" i døren, hun sagde "yes yes" men da jeg kom ind ville hun kun give blow for de 50, nu kostede det 100 for 15 min. Sidste dame sagde "all for you" til samme spørgsmål og lukkede mig ind, hun begyndte at smide tøjet stille og roligt og "payment first". Jeg lagde de 50 euro på bordet med hånden på sedlen og gentog lige spørgsmålet, hun smilede frækt og trak sedlen til sig og i det samme sekund den var ude af min hånd sagde hun "basic service handjob 50 euro...." og så en kilometer lang obskur prisliste. Hun ville ikke give penge tilbage, uanset hvor meget jeg insisterede og jeg fatter ikke hvordan hun tryllede den seddel væk i første omgang - øvelse gør vel mester. Til sidst var der regulær råben i kabinen og da hun truede mig med at spraye mig i øjnene med den deo hun holdt i strakt arm valgte jeg at forlade etablissementet 50 euro fattigere. Prikkede et par betjente på skuldrene lige udenfor døren, de spurgte med det samme, inden jeg åbnede munden,  "someone cheat you?" Jeg pegede på båsen der stadig var tom, og sagde jeg ikke havde et voldsomt behov for at se mine 50'er igen. De tog det nu i stiv arm og gav sig til at banke på ruden. Jeg blev sendt afsted med en fuckfinger og ungarske tilråb gennem en glasrude, så jeg fik da lidt underholdning for de 50 spir.

Turen gik nu til de singel i stedet. Meget stille område, hvor man ikke skulle stå og forhandle ydelser med hundredevis af mennesker bag sig. Efter en runde havde to piger fanget mit øje, den ene havde godt spottet mig ved første tur, så hun lokkede da jeg kom forbi igen. Her var det til gengæld den helt modsatte oplevelse. Sød, ung og meget veldrejet pige. Døren på klem, "what do you offer?" - "15 min fuck/suck/change position 50 eur". Nu kom det fra hendes mund, så jeg lagde endnu en 50'er på den flamske roulette. Nu fik jeg til gengæld et super godt blowjob, og hun kunne tydeligt godt lide det mine fingre lavede mellem hendes ben... Lidt creme på drengen, derefter entre og efterfølgende friktion af den lækre slags. Den leverede oplevelse taget i betragtning, er det nok meget godt jeg ikke bor der, for så var jeg da kommet jævnligt forbi hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...