Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var egentlig varm på at køre til Hjørring til www.erotiskmassage.dk men hun svarede ikke på telefonen. Jeg var utålmodig. Det skulle være nu, der skulle ske noget. Min tålmodighed var ikke til at udskyde det frække besøg nogle timer, så det blev i stedet Katja fra Riga i Sønder Saltum http://massage.side6.dk/katja1. Jeg havde været der en gang tidligere for et par år siden, og var ikke utilfreds med oplevelsen, så jeg regnede med, at det var en udmærket erstatning. Det var det på sin vis også med udmærket fransk til mig, og hun kunne få knæene helt op til ørerne, hvilket jeg godt kan lide, men jeg er mest til slanke piger, og hun havde siden sidste besøg taget nogle kg på, så det bliver nok ikke til et genbesøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Deralte.

Ud fra foto's så ser Katja da ud til at være en slank pige, men foto er måske ikke af nyere dato eller?

hvis hun har boet her et par år, så snakker hun vel en del Dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Monty.

Der er ikke blevet skiftet ud i billederne. Hun fortalte, at hun var holdt op med at ryge, og at kiloene var kommet derefter. Hun sagde også, at hun ville prøve at smide dem igen!

Hun taler ikke dansk. Hendes engelsk er nogenlunde, men præget af en tung østeuropæisk accent.

Hun bor ikke fast her i DK. Hun opholder sig et par måneder ad gangen her og er så ellers hjemme i Riga.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Katja mange gange, det sidste års tid. Jeg trængte til lidt afveksling fra konen, og synes også billederne lyver lidt om udseendet. Men jeg besøger hende ikke for at kigge, men for at kneppe. Katja er meget smidig og kan bukkes helt sammen (benene helt op bag ørerne) Selv hun ikke er så slank som på billederne så er hun i den flotteste tredjedel af de piger jeg har kendt. Slet ikke dårligt at de på … især når hun altid har flot lingeri på ved modtagelsen. Gensidig fransk er ok med Katja men det bliver kun kort for hun vil have dilleren op. Jeg er udrustet lidt over middel og hun er helt vild med at jeg bukker hende helt sammen og knepper hende i lange stød og helt i bund, Det virker for os begge og jeg tror hun er kommet 8 – 10 på ca. en halv time sammen med mig. Hun har ikke så travlt med at overholde tiden når vi knepper igennem, Katja er til almindelig sex mellem to mennesker, Ikke at jeg synes hun er almindelig, hun kan sit kram og er rigtig god til det, Sproget er mest engelsk med lidt dansk flettet ind. Hun vil gerne snakke men hendes kropssprog er squ det bedste. Hun vil i hvert fald gerne kneppes når jeg besøger hende. Fx når jeg ind imellem vil slikke så tager hun fat i dilleren og trækker i ham til han er indenfor igen. Frækt ikke …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har besøg den skønne Katja 2 gange og været ovenud godt tilfreds.

Katja er ualmindelig sød at være sammen med. Man føler sig virkelig velkommen og godt tilpas i hendes selskab. Hun har ikke travlt med at ryge i bukserne straks man er inden for døren. Der skal snakkes til - dejligt GFE-agtig.

Jeg finder hendes ekstra kilo klædeligt - jo  - hun ser sgu ok dejlig ud. Så kombineret med hendes gæstfrihed og evnerne på lagenet tilhører hun bestemt også til den bedste trediedel af GP'erne, jeg har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har besøg den skønne Katja 2 gange og været ovenud godt tilfreds.

Katja er ualmindelig sød at være sammen med. Man føler sig virkelig velkommen og godt tilpas i hendes selskab. Hun har ikke travlt med at ryge i bukserne straks man er inden for døren. Der skal snakkes til - dejligt GFE-agtig.

Jeg finder hendes ekstra kilo klædeligt - jo  - hun ser sgu ok dejlig ud. Så kombineret med hendes gæstfrihed og evnerne på lagenet tilhører hun bestemt også til den bedste trediedel af GP'erne, jeg har besøgt.

Hvad hulen er :

"dejligt GFE-agtig"

og

"trediedel af GP'erne"

Vh den uvidende

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK Tak

 

Jeg har besøgt Katja to gange, så her er mine erfaringer:

Huset ligger midt i en lille landsby, hvor alle med garanti følger med i husets aktiviteter. Man kan parkere ved husets bagside, men det giver ikke noget særligt skjul. Husets bollerum ligger på første sal, hvor der er en stor seng. Det er dog lidt besværligt, at komme på toilettet nedenunder.

Katja er fra østeuropa og taler ikke dansk, men taler udmærket engelsk. Hun er en almindelig slank velholdt pige sidst i fyrrene. Jeg købte en halv time til 800 kr. Alt hvad jeg efterspurgte, blev opfyldt: fransk ude på gulvet, mundkneppe, gensidig fransk på sengen, lege med hendes kusse og numsehul, at få slikket kuglerne, dansk i flere stillinger og afslutning med græsk. Alt foregik med gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøge hende 2 gange, for ca 2 år siden og nu her for 3 uger siden. Ja hun havde taget på og virker meget uinteresseret, måske hun er blevet lidt sky,  men i forhold til for 2 år siden og nu, så er det sidste gang jeg har været der. Hun forlangte også kun 400 kr.

Redigeret af crossby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...