Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der er klar over om der findes steder eller piger  hvor man blot kan skippe massagen og hoppe direkte over til happy ending/handjob delen? Ikke fuldpakke eller noget, decideret handjob. Gerne i Århus eller omegn og hvad sådan noget måske vil koste? :-) 

tak på forhånd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Confused,

Du skal bare spørge. Jeg er sikker på, at de fleste steder er friske på det, hvis ellers de har HJ på menuen, som en del af deres “behandling” ;)

For et par år siden gik jeg jævnligt til massage og var efterhånden kun fokuseret på på selve afslutningen. Det kunne stedets ejer mærke, så hun sagde til mig “du behøver ikke kede dig i 45 minutter hver uge - du kan bare komme og få hvad du vil”.

Derefter kom jeg kun forbi og fik et forrygende ugentlig 500 kroners blowjob af hende. Fantastisk aftale. Min pointe er, at du bare skal spørge. 

God fornøjelse.

- Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Confused skrev, for 3 timer siden:

Nogen der er klar over om der findes steder eller piger  hvor man blot kan skippe massagen og hoppe direkte over til happy ending/handjob delen? Ikke fuldpakke eller noget, decideret handjob. Gerne i Århus eller omegn og hvad sådan noget måske vil koste? :-) 

tak på forhånd 

Så er det jo bare svensk og det tilbyde alle da...

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan bare aftale f.eks. en ½ time med boom boom - og så insistere på selv at vælge rækkefølgen og hvad du vil have udført - f.eks. bryder jeg mig slet ikke om at ligge på maven og få masseret ryggen i alt for lang tid, mens dolken bliver stivere og stivere.
Og så kan du også insistere på at pigen skal være nøgen fra starten - det er bare med at få det aftalt, inden betalingen falder - og at du er sikker på at det er aftalen - så der ikke pludselig bagefter løber div. ekstra på - men  som stamkunde får du som regel nemmere ved at få det du beder om - og til en mere rimelig pris ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære `Confused´ - jeg anbefaler PP Massage - ring til dem!

Jasmine kan også være en mulighed- hun holder til tæt ved banegården i Aarhus;;;;;

 

Lidt tlf nr  fjernet  

Bryan Mills

 

Redigeret af Bryan Mills
Tlf nr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Confused skrev, for 5 timer siden:

hoppe direkte over til happy ending/handjob delen

Det må vel snarere kaldes en "happy beginning " ?

Redigeret af stein
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...