Hop til indhold
Fyren2

Maria;)musen fake profil

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=Maria%3B%29musen

 

Lad vær med at spilde tid på at skrive ( og selvfølgelig ikke overfører penge ) til profilen bag Maria;)musen "23 år", medmindre at man gerne vil bruge tid på at skrive med en dreng/ung fyr fra Horsens, som bare har sat billeder på af en pige fra København ( under 18 ).  Jeg har haft den anmeldt derinde for flere måneder siden af samme grund, men opdagede at profilen stadig er der.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Agent0037 skrev, for 14 minutter siden:

Tak, ærgerligt, hun er ellers pænt lækker.

Må jeg spørge, hvor du har dine oplysninger fra?

Mvh

P

Det spørger jeg også om. Har spurgt ham/hende. Virkede overrasket men har faktisk hverken be- eller afkræftet om profilen er fake;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 3 timer siden:

Tak, ærgerligt, hun er ellers pænt lækker.

Må jeg spørge, hvor du har dine oplysninger fra?

Mvh

P

Enig. Men en profil tekst gennem flere måneder med "har for travlt med møder" bør måske ringe en klokke hos de fleste, om profilen er seriøs eller fake. Men profilen gerne ønsker at tjene penge på at sende billeder.

 

Oplysninger fra, ganske simpelt, den klassiske når man udveksler nummer eller får nummer fra profilen, dukker personen bag profilen,  jo ofte op diverse steder. Hans navn vil jeg dog ikke skrive her. Det var bare ment som en advarsel om en fake profil, er man i tvivl, kan man jo bare prøve at sætte et møde i stand med "hende" eller bede om nummer.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Fyren2 skrev, for 3 minutter siden:

Enig. Men en profil tekst gennem flere måneder med "har for travlt med møder" bør måske ringe en klokke hos de fleste, om profilen er seriøs eller fake. Men profilen gerne ønsker at tjene penge på at sende billeder.

 

Oplysninger fra, ganske simpelt, den klassiske når man udveksler nummer eller får nummer fra profilen, dukker personen bag profilen,  jo ofte op diverse steder. Hans navn vil jeg dog ikke skrive her. Det var bare ment som en advarsel om en fake profil, er man i tvivl, kan man jo bare prøve at sætte et møde i stand med "hende" eller bede om nummer.   

Tænkte om profilteksten at det var en af de sædvanlige “cam-girls”, der jo også “har for travlt til møder”:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 2 timer siden:

Det spørger jeg også om. Har spurgt ham/hende. Virkede overrasket men har faktisk hverken be- eller afkræftet om profilen er fake;)

Ja der er ikke noget at sige til at profilen blev overrasket hvis du har spurgt vedkommende? Så læser han sikkert også med her nu, når du har skrevet det til ham :) Hvis du ville sikre dig det selv og have det bekræftet, så kunne du da bare have skrevet til profilen, om du måtte købe et billede for 1000, og "bum" så har du profilen bag nummeret og ved om det er hende eller hvem personen er, som er en der bare bruger hendes billeder fra Instagram.  

 

Desværre er der et boom for tiden, med drenge der laver fake profiler derinde af piger og billeder af dem, så man skal se sig om :) Heldigvis er der også ægte imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 5 minutter siden:

Tænkte om profilteksten at det var en af de sædvanlige “cam-girls”, der jo også “har for travlt til møder”:D

Nå ja det kunne det også have været, dem er der også nogle af, gætter nu på at vedkommende til denne profil, vil sige nej tak til "cam show" uanset beløb, eller at du så kommer til at se lidt andet end du håbede på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...