Hop til indhold
Guest stump

Auktion: Hvor meget er en jomfru værd?

Recommended Posts

Guest stump

Vær den første som kommer i kassen med en jomfru. Skulle det nu være noget særligt?

Tanken har aldrig sagt mig noget, men mange drømmer om at opleve d e t, og enkelte er villige til at betale meget store beløb for oplevelsen.

For mange år siden gik der en cirka 25 årig kvinde rundt i Pattaya. Hun forlangte 8.000 bath at lukke sit skød op for sit livs første "mand".

Der var flere som overvejede forretningsforslaget, men så mistede jeg kontakten med det minimiljø, hvor thaipigen forsøgte at tjene lidt ekstra penge, så jeg ved ikke hvad den historie endte med.

Omvendt havde jeg en nabo, som lettere forvirret kom tilbage fra samme Pattaya, og fortalte at han havde købt en pige ud af en bar. Da de kom hjem til hans værelse, og gik i gang, viste det sig, at hun var jomfru. Men uden at vide, at hun havde kunne tjene en del ekstra, hvis hun bare havde vidst bedre.

Studine bortauktionerede sin jomfrudom på Internettet

http://thailandidanmark.blogspot.com/2012/10/780000-us-for-at-vre-den-frste.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sgu melde mig under den fane, der siger NEJ TAK! kan man lave en rungende og råbende smiley?

Har også hørt om noget lignende og må ærligt indrømme, at det i min bog, går ind under kapitlet stygt, sygt og nederdrægtigt.

Der er en grænse og den mener jeg personligt er overskredet, med sådan noget. Men det er jo selvfølgelig kun min egen holdning.

Dobbelt moralsk? Frit valg for kvinden selv? Fordomsfuld og dømmende? Det kan jo diskuteres længe, men min etiske sans bliver i hvert fald overskredet her :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg må sgu melde mig under den fane, der siger NEJ TAK! kan man lave en rungende og råbende smiley?

Har også hørt om noget lignende og må ærligt indrømme, at det i min bog, går ind under kapitlet stygt, sygt og nederdrægtigt.

Der er en grænse og den mener jeg personligt er overskredet, med sådan noget. Men det er jo selvfølgelig kun min egen holdning.

Dobbelt moralsk? Frit valg for kvinden selv? Fordomsfuld og dømmende? Det kan jo diskuteres længe, men min etiske sans bliver i hvert fald overskredet her :-(

Gangnam. Dette site handler bl. a. om salg og køb af sex. Mange vil mene, at det er frastødende. Min holdning er, at så længe de som involverer sig med hinanden, er enige, må det være deres helt egen sag.

Hvad siger du til det?

De sager jeg har omtalt, handler kun om kvinder, som selv har valgt d e t. Voksne kvinder, som efter overvejelse selv har valgt at sælge deres uskyld.

Det link jeg vedhæftede trådstarten på denne debat, handler om en brasilianske studine på 20, som har auktioneret sin mødom væk.

Jeg står selv af som mulig kunde, uanset prisen. Jeg er helt bogstaveligt stødt på to mødomme i mit liv, da jeg var i begyndelsen af mit seksualliv, og det var ikke rare oplevelser, selv om jeg havde været kærester med dem begge i flere uger :) , inden vi gjorde det. ;)

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

780.000 US Dollar for at have akavet sex med en pige, der ikke ved hvad hun laver.

Det er jo plim! :roll:

Utroligt at der er så mange mænd, der er for nemme og dumme.

Er I klar over, at det nu om dage er muligt at få foretaget en mindre operation, der genskaber en brudt jomfruhinde, så en pige kan blive "jomfru" igen. Det er meget brugt i Sverige blandt enkelte etniske grupper, hvor det kan få fatale konsekvenser hvis bruden ikke er jomfru på bryllupsnatten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

780.000 US Dollar for at have akavet sex med en pige, der ikke ved hvad hun laver.

Det er jo plim! :roll:

Utroligt at der er så mange mænd, der er for nemme og dumme.

Er I klar over, at det nu om dage er muligt at få foretaget en mindre operation, der genskaber en brudt jomfruhinde, så en pige kan blive "jomfru" igen. Det er meget brugt i Sverige blandt enkelte etniske grupper, hvor det kan få fatale konsekvenser hvis bruden ikke er jomfru på bryllupsnatten.

HE, he. Den med jomfruhinden er en gammel skrøne. Den eksisterer ikke. At nogle piger bløder første gang de har samleje skyldes at de spænder pga angst. Enkelte har lidt sammenvoksninger af slimhinden, som kan brydes ved samleje. Ikke nødvendigvis det første samleje.

http://da.wikipedia.org/wiki/Jomfruhinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

780.000 US Dollar for at have akavet sex med en pige, der ikke ved hvad hun laver.

Det er jo plim! :roll:

Utroligt at der er så mange mænd, der er for nemme og dumme.

Er I klar over, at det nu om dage er muligt at få foretaget en mindre operation, der genskaber en brudt jomfruhinde, så en pige kan blive "jomfru" igen. Det er meget brugt i Sverige blandt enkelte etniske grupper, hvor det kan få fatale konsekvenser hvis bruden ikke er jomfru på bryllupsnatten.

Det var en japaner, som betalte de mange penge. Og jeg undrer mig også over, at 10 minutter med en nervøs, måske ligefrem bange debutant, kan være penge værd. For mig ville det være en plage.

Mon ikke det handler om at den som tager mødommen, føler magt, føler at han er kongen som dominerer, som udrydder kvindens uskyld?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

HE, he. Den med jomfruhinden er en gammel skrøne. Den eksisterer ikke. At nogle piger bløder første gang de har samleje skyldes at de spænder pga angst. Enkelte har lidt sammenvoksninger af slimhinden, som kan brydes ved samleje. Ikke nødvendigvis det første samleje.

http://da.wikipedia.org/wiki/Jomfruhinde

Øhhh Århuselsker.. hvor fik du lige det fra? I hvert fald ikke fra det link du selv har sat ind ;)

Nuvel.. Er ikke helt klar over hvem jeg skal være forarget på? ... pigen der slår plat på sin mødom eller Japaneren der bruger uhyrlige summer på noget de fleste af os forsøger at undgå???

Og ja, jeg har også været sammen med en jomfru i mine yngre dage. Det var ganske dejligt sammen at kunne udforske det sexuelle univers.. men har været der og foretrækker bestemt piger der ved hvad de gør :0)

Hugo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg heller ikke er til det med jomfruer.

Jeg syntes det var besværligt nok da jeg var teenager, så det gider jeg sgu ikke igen.

Jeg vil helst være sammen med en pige, der har mere erfaring end mig, på den måde får jeg mere ud af det. Men det er vel en personlig holdning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv nu at være lidt empatiske!

Hvis penge ikke var et problem overhovedet, hvad ville der så være at sige imod at købe sig til den drøm, hvis man går rundt med den.

Nu er det mere end 30 år siden, jeg sidst har taget en mødom, men også dengang stod det for mig som noget ophøjet og på en måde højtideligt på trods af pigens kejtethed omkring situationen.

Og i min verden er kr. 1.000 for ½ time også et uhyrligt beløb, men det sker da, at jeg ofrer det for at udleve en drøm om noget ellers i min alder uopnåeligt.

Nu tror jeg ikke, at bemeldte japaneser jobber som sporvognsskinneskidtskraber eller lignende, og hvis det for ham bare er et beløb, han tager i portokassen, hvad er så problemet?

Problemet er for mig ikke at sidde oppe i himlen og fortryde noget, man har gjort, men snarere at fortryde, at man ikke fik det gjort.

Men nå, jeg tror ikke, at jeg kommer til at gå nysgerrig i graven, dog har jeg stadig Nikita Darling og Gina Faith tilgode, og det er som bekendt altid godt at have noget at se frem til. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...