Hop til indhold

Recommended Posts

Det vrimler efterhånden med thai-piger med store bryster. Men hvor finder jeg en ung ( max. 30 år)og slank thai (eller anden asiat) pige, med småbryster og en lille stram røv?

Hele Sjælland er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lars.hanson skrev, for 2 timer siden:

Det vrimler efterhånden med thai-piger med store bryster. Men hvor finder jeg en ung ( max. 30 år)og slank thai (eller anden asiat) pige, med småbryster og en lille stram røv?

Hele Sjælland er ok.

Som jeg har skrevet andetsteds er min anbefaling Mook som du finder i Folehaven når hun er tilbage den 30/1. Hu er en lækker lille "sag", som med entusiasme og højt service niveau løser de opgaver hun bliver betalt for.

Mvh
balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nemlig korrekt.....De japanske piger er begyndt at komme til Danmark. De har jo som alle ved en ungpigekrop, men desværre når man ser deres annoncer på annoncelight så bærer det præg af, at det er organiseret af en bagmand som tager sig af økonomien,  idet pigerne skifter hotel meget ofte og du kan som regel ikke ringe til dem men skal skrive til dem. Der er 4-5 piger i Danmark som skifter rundt hele tiden.....bagmand eller ej så er det jo op til ens samvittighed om man vil støtte dette projekt eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...