Blue man 620 Skrevet 26. Januar, 2019 Hej med jer Er der nogen af jer der har kendskab til danske glædespiger der tilbyder COB (come on body)? Jeg er ikke fan af at komme i det snærende kondom, kan bedre lide når jeg kan få lov at skyde frit.. og så er det frækt samtidig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 251 Skrevet 26. Januar, 2019 Jeg ville tro 9 ud af 10 gør. Eller? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 26. Januar, 2019 bighead skrev, for 19 minutter siden: Jeg ville tro 9 ud af 10 gør. Eller? Hvis du har ret, så reklamerer de ihvertfald ikke så hyppigt med den ydelse. Derfor jeg spørg herinde, for jeg kan ikke selv læse mig til det, i de danske glædespigers annoncer. Der er mange udenlandske piger, der tilbyder det i deres annoncer.. men jeg er på udkig efter danske piger der tilbyder COB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 26. Januar, 2019 Er der nogle der ikke tilbyder det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 26. Januar, 2019 Jeg tror de udenlandske piger skriver det, fordi de tager ekstra for alt. Mange af os Danske piger har en fast pris pr time, hvor alt er med i prisen. Jeg tænder på at en mand kommer ud over mine bryster, men hvis jeg skal skrive alt det jeg tænder på, så bliver teksten meget meget lang. Derfor står det ikke i min annonce. Så find en lækker Dansk kvinde og spørg hende om det er ok. Jeg tror ikke du møder nogle der siger nej. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 26. Januar, 2019 Kan læs mig til at Dina G her tilbyder det http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/96-dina-45-50195465 Er der andre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trinemusen 12 Skrevet 26. Januar, 2019 Jeg skriver det heller ikke i min annonce, men hvis fyren spørg om det, siger jeg altid ja til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 152 Skrevet 27. Januar, 2019 Trinemusen skrev, for 21 timer siden: Jeg skriver det heller ikke i min annonce, men hvis fyren spørg om det, siger jeg altid ja til det Enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 28. Januar, 2019 Det står heller ej i min annonce- så lige som de andre skriver- så spørg endelig ind til det... Jeg elsker også COB...:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gabriel 75 Skrevet 28. Januar, 2019 COB tror jeg ikke er noget problem. Det er noget andet, hvis du skal have COF. Det er langt fra alle danske piger, der tilbyder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 28. Januar, 2019 Jamen det kan da godt være at i har ret... men det ville være rart at vide om det tilbydes, inden jeg træder ind ad døren... for hvis ikke så kan det blive til meget farten rundt, for at finde det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 28. Januar, 2019 Blue man skrev, for 3 minutter siden: Jamen det kan da godt være at i har ret... men det ville være rart at vide om det tilbydes, inden jeg træder ind ad døren... for hvis ikke så kan det blive til meget farten rundt, for at finde det. Du kan da ringe til pigen og spørge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 28. Januar, 2019 Liv skrev, for 3 minutter siden: Du kan da ringe til pigen og spørge Ja det er rigtigt liv... men tit er det jo ikke pigen selv der styre tlf.... eller er jeg igen dårligt informeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 28. Januar, 2019 Blue man skrev, Lige nu: Ja det er rigtigt liv... men tit er det jo ikke pigen selv der styre tlf.... eller er jeg igen dårligt informeret Det kommer nok an på i hvilket segment du søger dine piger. Jeg går ud fra, at de fleste danske piger selv styrer telefonen Undtagelsen kan være piger med få vagter på bordel, der ikke har egen arbejdstelefon, men så kan du ringe på dagen og spørge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 28. Januar, 2019 Blue man skrev, for 2 minutter siden: Ja det er rigtigt liv... men tit er det jo ikke pigen selv der styre tlf.... eller er jeg igen dårligt informeret Det er forskelligt fra pige til pige. Men hvis hun ikke selv styrer den, så ved telefondamen hvad pigen tilbyder. Og som allerede skrevet, og ignoreret, så er det de færreste piger der ikke tilbyder det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 28. Januar, 2019 Liv skrev, for 2 minutter siden: Det kommer nok an på i hvilket segment du søger dine piger. Jeg går ud fra, at de fleste danske piger selv styrer telefonen Undtagelsen kan være piger med få vagter på bordel, der ikke har egen arbejdstelefon, men så kan du ringe på dagen og spørge. Okay jeg må have været frosset ned og vågnet op og intet er som det var eller som jeg troede.... ha ha ha. Jeg skal sku nok snart støves af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 28. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, for 5 minutter siden: Det er forskelligt fra pige til pige. Men hvis hun ikke selv styrer den, så ved telefondamen hvad pigen tilbyder. Og som allerede skrevet, og ignoreret, så er det de færreste piger der ikke tilbyder det. Nej nej ikke ignoreret... havde bare ikke lige noget svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 28. Januar, 2019 Blue man skrev, for 6 minutter siden: Nej nej ikke ignoreret... havde bare ikke lige noget svar Find 10 piger du tænder på. Ring/send en SMS til dem alle og spørg dem. Jeg er sikker på de alle tilbyder det. Og ellers er der højest en der ikke gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 620 Skrevet 28. Januar, 2019 Christina ssbbw skrev, Lige nu: Find 10 piger du tænder på. Ring/send en SMS til dem alle og spørg dem. Jeg er sikker på de alle tilbyder det. Og ellers er der højest en der ikke gør. 9 ud af 10 der tilbyder det.... og jeg tænkte at det nok nærmere var 1 ud af 10.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 28. Januar, 2019 Blue man skrev, for 50 minutter siden: 9 ud af 10 der tilbyder det.... og jeg tænkte at det nok nærmere var 1 ud af 10.... Det er frækt at se en fyr sprøjte. Så hvorfor skulle vi ikke ville nyde synet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg